800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان:

شبکه های ماهواره ای ترویج گر بی حجابی و بی عفتی در جامعه هستند/ رسانه ملی می تواند مروج حجاب اسلامی باشد

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: متولیان فرهنگی با تولیدات فاخر در خصوص حجاب می توانند مروج حجاب اسلامی در رسانه ملی باشند.
شبکه های ماهواره ای ترویج گر بی حجابی و بی عفتی در جامعه هستند/ رسانه ملی می تواند مروج حجاب اسلامی باشد
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت وگو با شستون با اشاره به اینکه حجاب در اسلام دارای ارزش است، بیان کرد: قبل از اسلام زن در برخی از جوامع دارای جایگاه و منزلت پایینی بود اما در دین اسلام و شریعت به وسیله حجاب به زنان جایگاه و ارزش داده شد.

وی افزود: از آنجایی که بهترین زینت زن حجاب است، زنانی در جامعه محترم هستند که  حجاب اسلامی و عفاف دارند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان با اشاره به اینکه بهترین پاداش ها به زنان مومن و با حجاب تعلق می گیرد، خاطر نشان کرد:  اگر زن حجاب و عفاف خود را رعایت نکند در واقع جایگاه و منزلت خود را نشناخته است.

مولوی حسین زهی با بیان اینکه از دامان زنان پاک و با حجاب افرادی متولد می شوند که جامعه را به نحو احسن مدیریت و دگرگون می کنند، گفت: سریال های ماهواره ای ترویج گر بی حجابی و بی عفتی در جامعه هستند که سبب می شود جامعه به ابتذال سوق داده شود.

وی تصریح کرد:  یکی از اهداف دشمن با راه اندازی شبکه های ماهواره ای کمرنگ و یا محو شدن حجاب در کشور های اسلامی است که باید نسبت به این موضوع هوشیار بود.

امام جمعه اهل سنت مهرستان در پایان اذعان کرد:  متولیان فرهنگی با تولیدات اسلامی در خصوص حجاب می توانند در رسانه ملی مروج حجاب اسلامی باشند که رغبت افراد جامعه به سمت شبکه های ماهواره‌ ای کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 19121
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *