شهردار سراوان مطرح کرد:

جمع آوری دستفروشان با هدف صیانت از سلامت شهروندان/ پاکسازی معابر سراوان از صنوف مزاحم برای جلوگیری از ازدحام

1 مرداد 1399 ساعت 20:53

عبدالمجید احلال زهی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید سید قربان و صیانت از سلامت شهروندان در زمان شیوع ویروس کرونا، پاکسازی معابر سطح شهر از صنوف مزاحمت در دستور کار شهرداری قرار گرفت.


عبدالمجید احلال زهی شهردار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: با هدف صیانت از سلامت شهروندان و ساماندهی صنوف مزاحم، پاکسازی معابر سطح شهر از دستفروشان در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: سد معبر خیابان نبوت و خیابان قدس باتوجه به قرار گرفتن در ایام عید که برای شهروندان و خودروها مزاحمت ایجاد کرده بود طبق مصوبه جلسه شورای ترافیک، دستور فرماندار پلیس سد معبر وارد عمل شد.

شهردار سراوان خاطر نشان کرد:  مامورین شهرداری با خوش رفتاری و اخلاق مداری اقدام به جمع آوری دستفروشان کرده اند اما برخی در این بین اقدام به سوء استفاده هایی کرده اند.

احلال زهی تصریح کرد: هیچ گونه تنشی میان پرسنل شهرداری و دستفروشان در حین پاکسازی معابر از صنوف مزاحم رخ نداده است.
 
 وی در پایان اذعان کرد: همچنین با توجه به شیوع ویرس کرونا و ممانعت از ایجاد تجمع باتوجه به قرار گرفتن در آستانه عید سعید قربان نیز یکی دیگر از دلایل پاکسازی معابر از دستفروشان بوده است.
 
انتهای پیام
 


کد مطلب: 19502

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/19502/جمع-آوری-دستفروشان-هدف-صیانت-سلامت-شهروندان-پاکسازی-معابر-سراوان-صنوف-مزاحم-جلوگیری-ازدحام

شستون
  https://shastoon.ir