800
۰
امام جمعه سراوان:

آل سعود نماینده استکبار جهانی در منطقه است/ شهادت زائرین خانه خدا آینه تمام نما از جنایات سعودی ها

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: یکی از خباثت ها و جنایت هایی که آل سعود در این سرزمین داشته اند، به شهادت رساندن جمع کثیری از زائرین خانه خدا بوده است.
آل سعود نماینده استکبار جهانی در منطقه است/ شهادت زائرین خانه خدا آینه تمام نما از جنایات سعودی ها
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: سال روز شهادت زائرین ایرانی به دست مأمورین آل سعود ملعون یادآور خباثت و پلیدی و شیطان صفتی این گروه است.

وی افزود: گروهی که در عربستان در حال حکومت هستند، دست نشانده استکبار جهانی در منطقه اند که به شهادت رسیدن زائران خانه خدا نشانه بس بند و باری آل سعود است.

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: خداوند متعال قوانینی را در این سرزمین از جمله اینکه نباید جنگ، خون ریزی و قتل انجام شود، دارد، اما آل سعود و وهابیت نسبت به این قوانین پایبند نیستند و تمامی اصول های پرورگار عالم را زیر پای می گذارند.

حجت الاسلام و المسلمين بامری خاطر نشان کرد: یکی از خباثت ها و جنایت هایی که آل سعود در این سرزمین داشته اند، به شهادت رساندن جمع کثیری از زائرین خانه خدا بوده است.

وی با اشاره به اینکه آل سعود نماینده استکبار جهانی در منطقه است، اضافه کرد: آل سعود هم اکنون در حال جنایت در یمن و راه اندازی گروه های تروریستی در عراق و دیگر کشور های مسلمان است.

امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: خاندان خبیث آل سعود همچون ابرهه که دچار عذاب خداوند شده اند، دچار عذاب خواهند شد و دست ناپاک این خاندان از خانه خدا کوتاه خواهد شد.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: با کوتاه شدن دست آل سعود از خانه خدا، این منطقه به جایگاهی برای عبادت پروردگار عالم با مظهر بداعت از مشرکین و استکبار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری در پایان اذعان کرد: با رفتن خاندان سعودی از سرزمین وحی، این منطقه یه جایگاه و منبع وحدت میان مسلمانان می شود. انتهای پیام/
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۹
کد مطلب: 19571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *