800
۰
رئیس اداره بهزیستی سراوان:

مرکز مهر کودک و خانواده در سراوان جانمایی شد/ همکاری بهزیستی و دادگستری در طرح پیشگیری از خشونت

عزیز ارباب گفت: در راستای همکاری بهزیستی و دادگستری در طرح پیشگیری از خشونت در شهرستان سراوان مرکز مهر کودک و خانواده در این شهرستان جانمایی شد.
مرکز مهر کودک و خانواده در سراوان جانمایی شد/ همکاری بهزیستی و دادگستری در طرح پیشگیری از خشونت
عزیز ارباب رئیس اداره بهزیستی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سراوان به صورت پایلوت در طرح پیشگیری از خشونت انتخاب شده است، مرکز مهر کودک و خانواده در شهرستان جانمایی شد.
 
وی با اشاره به مصوبات انجام شده در راستای همکاری اداره بهزیستی با دادگستری در خصوص خانواده های طلاق و دارای فرزند، افزود: امکان این وجود دارد زوجینی که از یکدیگر جدا شده اند برای دیدن فرزند خود دچار مشکل شوند که مرکز مهر کودک و خانواده با همکاری دادگستری در سراوان افتتاح خواهد شد.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سراوان ادامه داد: در این مرکز امکانات و تجهیزات تفریحی برای کودکان در نظر گرفته شده تا کودکان از لوازم بازی در این مرکز نیز استفاده کنند.
 
ارباب ادامه داد: این مرکز در خیابان نبوت کوچه شهید اربابی جانمایی شده است و طبق بازدید انجام شده توسط سرپرست مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مقرر شد این مرکز مجهز به یک سری تجهیزات دیگر شود که در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر در قسمت اورژانس اجتماعی مکانی در نظر گرفته است اما با همکاری دادگستری این امر بهتر انجام خواهد گرفت.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سراوان با اشاره به مشکل برخی از زوجینی که طلاق گرفتند در خصوص دیدار با فرزندان خود، راه اندازی مرکز کودک و خانواده را در شهرستان بسیار ارزشمند عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 20238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *