800
۰
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراوان:

دفاع مقدس از افتخارات ماندگار در تاریخ ایران است

محمد صادق ملک آبادی گفت: شیوه رهبری امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی، قاطعیت حضرت امام در تصمیم گیری های نظامی، حضور رهبر فرزانه انقلاب در طراحی و فرماندهی عملیات ها و استقامت پایداری رزمندگان اسلام در دفاع از مرزهای کشور شگفتی ساز و کارساز بوده است.
دفاع مقدس از افتخارات ماندگار در تاریخ ایران است
محمد صادق ملک آبادی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس مقابل تجاوز های وحشیانه دشمن تا دندان مسلح مولفه مقاومت و صبر مردم ایران را در جهان به نمایش گذاشت که جوانان و نوجوانان و رزمندگان اسلام تا پای جان دلاور مردانه ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به اشغال دشمن در آید.
 
وی با بیان اینکه رویداد های رخ داده در دفاع مقدس با عشق و ایثار ملت ایران در دفاع از کشور همراه بود، افزود: پیروزی مردم ایران مقابل جنگ نابرابر رژیم بعث عراق توانمندی های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.
 
مسئول حفظ  آثار و نشر ارزش های  دفاع مقدس شهرستان سراوان ادامه داد: ناکامی دشمن تا دندان مسلح  که طول هشت سال دفاع مقدس بارها از سلاح های شیمیایی استفاده کرد، در سایه وحدت نیروهای مسلح و پشتوانه مردمی شکل گرفت.
 
 وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از ماندگارترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: شیوه رهبری امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی، قاطعیت حضرت امام در تصمیم گیری های نظامی، حضور رهبر فرزانه انقلاب در طراحی و فرماندهی عملیات ها و استقامت پایداری رزمندگان اسلام در دفاع از مرزهای کشور شگفتی ساز و کارساز بوده است.

ملک آبادی تصریح کرد: با توجه به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم، دیدار با امام جمعه شهرستان، تجدید میثاق با شهدا، یادواره شهیدان،  افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و همایش مهدویت و دفاع مقدس از مهم ترین برنامه هایی است که در شهرستان سراوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 20308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *