800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

رزمندگان اسلام در آزمون بزرگ دفاع مقدس حماسه آفریدند/به نمایش گذاشتن وفاق ملی در سایه رهنمود های هوشمندانه امامین انقلاب

حسین نکویی گفت: هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگ برای ملت ایران به شمار رفت که باحماسه آفرینی ها و سلحشوری های فرزندان این مرز و بوم به حماسه ای ماندگار و درخشان در تاریخ ایران به ثبت رسیده است.
رزمندگان اسلام در آزمون بزرگ دفاع مقدس حماسه آفریدند/به نمایش گذاشتن وفاق ملی در سایه رهنمود های هوشمندانه امامین انقلاب
حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: رژیم بعث عراق در اواخر شهریور ماه سال 59 جنگ نابرابری را علیه ملت ایران شروع کرد که با رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان و فرزندان این آب و خاک منجر به رو سیاهی و شکست دشمنان انقلاب شد.
 
 
وی افزود: می توان امداد های الهی و ایمان راسخ رزمندگان در دفاع هشت ساله را عامل پیروزی مقابل دشمن تا دندان مسلح دانست.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: آرامش و امنیت این روزهای کشور را  مدیون جان فشانی های رزمندگانی هستیم که با خون خود نهال نو رس انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند که در آن دوره حساس تاریخی برای انقلاب اسلامی ایران افتخار آفرینی کردند
 
نکویی خاطر نشان کرد: رزمندگان در این هشت سال دلیرانه، شجاعانه و با اقتدار به گونه ای از کشور دفاع کردند که حتی دشمن نتوانست یک وجب از خاک میهن اسلامی را اشغال کند و رژیم بعث عراق در اوج درماندگی، شکست را پذیرفت.
 
وی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگ برای ملت ایران به شمار رفت که باحماسه آفرینی ها و سلحشوری های فرزندان این مرز و بوم به حماسه ای ماندگار و درخشان در تاریخ ایران به ثبت رسیده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان تصریح کرد: رشادت های جوانان برومند انقلاب و دفاع جانانه مقابل تجاوز وحشیانه دشمن که دفاع از کشور را وظیفه خود می دانستند، در سایه رهنمود های هوشمندانه و آگاهانه امامین انقلاب، وفاق ملی را در جهان به نمایش گذاشتند.
 
 
نکویی گفت: مردم ایران شرافتمندانه مقابل توپ و تانک های دشمن در هشت سال دفاع مقدس مشتاقانه و دلاورمردانه ایستادگی و افتخار آفرینی کردند که این روزها می توان با الگو گیری از صبر و مقاومت دلاورمردان آن روزها مقابل تحریم های ناجوانمردانه سران کفر ایستاد و بار دیگر حماسه آفرینی کرد.

وی با اشاره به اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان مهرستان، یادآور شد: نشست های بصیرت افزایی، دشمن شناسی، برگزاری اردوهای جهادی، نکوداشت پشکسوتان جهاد و شهادت، روایت گری دوران دفاع مقدس در مدارس،  افتتاح طرح های محرومیت زدایی، همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی، تجدید میثاق با شهدا از مهم ترین برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 20316
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *