800
۰
یک هنرمند سراوانی مطرح کرد:

خود باوری و اتحاد؛ مهم ترین درس شهدای جوان و نوجوان به نسل امروز است

سینا مرزبان گفت: خود باروی و اتحاد مهم ترین درسی است که شهدای نوجوان و جوان به ما می آموزند اینکه خود را باور داشتند و برای اینکه از ذره ذره خاک میهن دفاع کنند همدل شدند و جنگیدند برای نسل نوجوان و جوان بسیار آموزنده است.
خود باوری و اتحاد؛ مهم ترین درس شهدای جوان و نوجوان به نسل امروز است
سینا مرزبان یکی از هنرمندان شهرستان سراوان که در رشته تئاتر فعالیت دارد در گفت و گو با شستون  با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان مهم ترین قشر در یک جامعه هستند چرا که سرنوشت جامعه را رقم خواهند زد، بیان کرد: بی شک در یک جامعه اسلامی جوانان و نوجوانان در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی فعالیت دارند، زیرا یک جوان انقلابی میهن خود را مادر خود می داند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی جوانان و نوجوانان خودجوش برای مبارزه با دشمن می پرداختند و به درجه اوج تعالی انسان نائل شدند.

این هنرمند جوان سراوانی ادامه داد:خود باروی و اتحاد مهم ترین درسی است که شهدای نوجوان و جوان به ما می آموزند اینکه خود را باور داشتند و برای اینکه از ذره ذره خاک میهن دفاع کنند همدل شدند و جنگیدند برای نسل نوجوان و جوان بسیار آموزنده است.
 
مرزبان با توجه به اینکه جوانمردی نوجوانان و جوانان را می توان علت حضور آنها در هشت سال جنگ تحمیلی دانست، خاطر نشان کرد: در این برهه از زمان سخت ترین مبارزه را انجام یم دهیم، هریک از ما به نوعی در حال مبارزه هستیم پیروز آنهایی هستند که بر جنگ نرم غلبه کرده و همچو شهدا پرچم دار ایران اسلامی باشند.
 
 وی تصریح کرد: همه باید این جوانمردی شهدای را به گوش نسل های آینده برسانیم شاعر باید باشعرهایش، عکاس با عکساهایش فیلم ساز با فیلم هایش ونویسنده با کتاب و متن هایش و....
باشد،لازم و ضروری است ما هم همچو شهدا باشیم تا ذره ای از پایمردی آنان را قدر دانسته باشیم.

انتهای پیام/
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 20362
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *