فرماندار سراوان:

رمز موفقیت مقابل مشکلات؛ بازخوانی و عمل به آموزه های دفاع مقدس است

5 مهر 1399 ساعت 8:53

علی رضا شهرکی گفت: بازخوانی درس هایی که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته اند و عمل به این آموخته ها قطعا در این برهه از زمان موفقیت ما را مقابل مشکلات داخلی و خارجی دو چندان خواهد کرد.


علی رضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد:  بی شک هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن تا دندان مسلح به ما درس های زیادی می آموزد و اگر امروز بخواهیم موفقیت را در عرصه های مختلف بررسی کنیم نتیجه جانفشانی های رزمندگان و شهدا در جنگ تحمیلی است.
 
وی افزود: صبر و بردباری شهدا در هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی ما در برابر مشکلات امروزی است که با پند گیری از رشادت های دلاورمردان این مرز و بوم می توان به قله های افتخار رسید.

فرماندار سراوان گفت:مرام، مدیریت و اخلاقی که شهدا و رزمندگان در جبهه جنگ داشتند بی نظیر بود و قطعا اگر ما هم بخواهیم دنباله رو شهدا باشیم در این مسیر  با الگو گیری از شهدا بی شک موفق خواهیم شد.

شهرکی خاطر نشان کرد: امروز می توان به جرعت بگوییم هر جایی که احساس کنیم خللی وجود دارد چه در مسائل داخلی و خارجی در سایه فراموش کردن درس هایی است که از دفاع مقدس آموخته ایم لذا می طلبد بار دیگر این درس ها را مرور کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: بازخوانی درس هایی که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته اند و عمل به این آموخته ها قطعا در این برهه از زمان  موفقیت ما را مقابل مشکلات داخلی و خارجی دو چندان خواهد کرد.


انتهای پیام/
 


کد مطلب: 20364

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/20364/رمز-موفقیت-مقابل-مشکلات-بازخوانی-عمل-آموزه-های-دفاع-مقدس

شستون
  https://shastoon.ir