800
۰
در عصر ارتباطات رخ داد؛

قطعی 16 روزه آنتن تلفن اهالی یک روستا در جنوب شرق/ تماس تلفنی فقط در ارتفاعات برقرار می شود

با توجه به گسترش روز افزون فناوری در عصر ارتباطات اما مردم سیستان و بلوچستان به ویژه در روستاهای جنوبی این منطقه همچنان برای برقراری تماس تلفنی اندر خم یک کوچه هستند.
قطعی 16 روزه آنتن تلفن اهالی یک روستا در جنوب شرق/ تماس تلفنی فقط در ارتفاعات برقرار می شود
منصور عیسی زهی دهیار روستای دپکور از توابع بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: از دو هفته قبل آنتن تلفن و کل ارتباط روستای دپکور قطع شده است و مردم برای برقراری تماس با یکدیگر باید بالای کوه بروند تا بتوانند تماس بگیرند.
 
وی افزود: طبق پیگیری های صورت گرفته یکی از قطعات دستگاه مخابراتی روستا معیوب شده است، این قطعه جایگزین شد اما پاسخگو نبود و همچنان منتظر هستیم تا قطعه جدید ارسال شود.
 
دهیار روستای دپکور با اشاره به اینکه ارتباط مخابراتی این روستا از سوم مهرماه قطع شده است، خاطر نشان کرد: نبود اینترنت و زیر ساخت های مخابراتی با توجه به شیوع ویروس کرونا و فعالیت معلمان در شبکه شاد در بستر فضای مجازی مشکلاتی را به وجود آورده لذا می طلبد متولیان امر چاره اساسی اندیشیده کنند.
 
در همین راستا مجیب حسنی فرماندار شهرستان سیب و سوران به خبرنگار ما گفت: طبق پیگیری های انجام شده با مخابرات شهرستان و استان در خصوص از دست دادن قطعه مورد نظر، چندین بار قطعه جایگزین شده اما دستگاه جوابگو نبوده است.

وی افزود: حتی قطعه مورد نظر از شهر زابل نیز برای رفع این مشکل جهت نصب بر روی دستگاه فرستاده شد اما نتیجه مطلوب حاصل نشد و همچنان مشکل این روستا به قوت خود پا برجاست.
 
فرماندار سیب و سوران در پایان خاطر نشان کرد: امروز مجدد این موضوع را از طریق استان پیگیری خواهد کرد.
 
 انتهای پیام/
 
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 20459
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *