به دنبال گلایه شهروندان مهرستانی مطرح شد؛

مرمت پل محور مهرستان_ ایرانشهر طبق نظر کارشناس انجام شده است/ لاستیک به عنوان دیوار حایل عمل می کند

24 مهر 1399 ساعت 8:42

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهرستان گفت: ترمیم پل محور مهرستان_ ایرانشهر با هماهنگی اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان و با نظر کارشناسان مربوطه انجام شده است.


به گزارش شستون؛ برخی از شهروندان مهرستانی در خصوص نحوه مرمت و بازسازی پل محور مهرستان به ایرانشهر با لاستیک معترض هستند و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با انتشار فیلم و مطالب مختلف نگرانی و گلایه های خود را از متولیان امر مطرح کرده و خواستار پاسخگویی ریس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهرستان شدند.

به گفته شماری از شهروندان مهرستانی مرمت این پل با لاستیک در نوع خود عجیب و غیر استاندارد است و همین امر موجب شده تا شهروندان و افرادی که از این جاده تردد می کنند نگران شوند.

شهروندان مهرستانی گفتند که پل محور مهرستان به ایرانشهر بر اثر بارش باران تخریب شده که اداره راهدارای به جای اینکه با سیمان و سنگ پل را مرمت کند با لاستیک این کار را انجام داده است که نوع خود شاهکار به شمار می رود.

نواب بارک زهی رئیس اداره راهداری شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون در پی اعتراض برخی از شهروندان مهرستانی در خصوص نحوه ترمیم پل محور مهرستان به ایرانشهر، بیان کرد:  ترمیم پل محور مهرستان به ایرانشهر با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.
 
وی افزود: لاستیک های به کار رفته جهت مرمت پل مانند دیوار حایل عمل می کند که با شن و ماسه و سنگ های بزرگ پر شده تا خاک را نگه دارد.
 
رئیس اداره راه مهرستان خاطر نشان کرد: هر لاستیک بالغ بر 50 تا 60 کیلوگرم وزن دارد که داخل آن با شن و ماسه و سنگ های بزرگ پر شده است.

بارک زهی ارعان کرد: مردم از دید ناکارشناسی به این موضوع نگاه و قضاوت می کنند اما مرمت پل با نظر کارشناسان و در بازه زمانی اندک با توجه به اینکه نیمی از لاین جاده بر اثر سیل از بین رفته بود، در فرجه زمانی کم جاده بازگشایی شد.

وی در پایان تصریح کرد: در زمان بارندگی و سیل زمانی که آب به لاستیک برخورد می کند مقاومت آن از خاک بیشتر است و مشکلی به وجود نخواهد آمد.
 
 


کد مطلب: 20532

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/20532/مرمت-پل-محور-مهرستان-ایرانشهر-طبق-نظر-کارشناس-انجام-شده-لاستیک-عنوان-دیوار-حایل-عمل-می-کند

شستون
  https://shastoon.ir