800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

خیز بلند گروه های جهادی سپاه در سیستان و بلوچستان/ آب رسانی به روستاهای شهرستان توسط جهادگران تهرانی در حال انجام است

حسین نکویی گفت: با پیگیری های صورت گرفته وبیان مشکلات مردم توسط سپاه مهرستان جهادگران بسیجی به صورت خودجوش از تهران جهت خدمت رسانی به روستاییان جنوب شرق در شهرستان مهرستان حضور دارند.
خیز بلند گروه های جهادی سپاه در سیستان و بلوچستان/ آب رسانی به روستاهای شهرستان توسط جهادگران تهرانی در حال انجام است
حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: قرارگاه جهادی بسیج شهید فیاض بخش متشکل از دانشجویان بسیجی خودجوش دانشگاه‌های سطح تهران، پس از سه سال فعالیت متفاوت در عرصه های عمرانی، پزشکی، آموزشی فرهنگی، اجتماعی و...، در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان، از خردادماه جاری در روستاهای بخش آشار شهرستان مهرستان، جهت آبرسانی به سه روستای شمس آباد، انگوری، و عباس آباد مستقر شده است.
 
وی افزود: خط انتقال به طول ۷۵۰۰ متر و شبکه آب شرب درون روستا و احداث مخزن ۷۰ هزار لیتری برای روستای انگوری توسط گروه جهادی شهید فیاض بخش انجام شده است.
 
 
به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان این گروه جهادی خط انتقال به طول ۷۰۰۰ متر، ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث مخزن ۷۰ هزار لیتری، و شبکه آب شرب درون روستای شمس آباد را نیز انجام داده اند‌.
 
 
نکویی با اشاره به اینکه احداث ایستگاه پمپاژ و آبرسانی به روستای عباس آباد از دیگر برنامه‌های این قرارگاه است، خاطر نشان کرد: منابع مالی این طرح‌ها تماماً از طریق خیرین وبا حمایت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان تأمین شده و اجرای طرح‌ها نیز کاملاً بر عهده‌ی جهادگران خودجوش و داوطلب و با کمک اهالی و مردم عزیز بلوچ است.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 20709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *