800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان:

رزمایش دفاع زیستی بسیج در ۱۲۰ روستا و محله شهرستان مهرستان آغاز شد/ گام بلند سپاه در راستای مقابله با کووید ۱۹

حسین نکویی گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری با راه اندازی پایگاه های امر به معروف و نهی از منکر رزمایش دفاع زیستی در ۱۲۰ روستا و محله شهرستان شهرستان آغاز شده است.
رزمایش دفاع زیستی بسیج در ۱۲۰ روستا و محله شهرستان مهرستان آغاز شد/ گام بلند سپاه در راستای مقابله با کووید ۱۹
حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: رزمایش دفاع زیستی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با راه اندازی ایستگاه های امر به معروف و راهنمای مردم جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک در معابر و مراکز عمومی در سطح بیش از ۱۲۰ روستا و محله شهرستان مهرستان آغاز شده است.

وی افزود: اجرای این رزمایش دفاع زیستی سپاه می تواند به کاهش شیوع بیماری کرونا از طریق آگاهی بخشی و افزایش آگاهی عمومی و سطح بهداشت عمومی مردم موثر باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با اشاره به نقش موثر اجرای رزمایش دفاع زیستی سپاه در گسترش فرهنگ والای امر به معروف و نهی از منکر، گفت: یکی از دلایل افزایش شیوع ویروس کرونا عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکردن اصول بهداشتی و استفاده از ماسک است که در این رزمایش در نظر داریم با افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به اهمیت استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیماری را کنترل کنیم.

نکویی خاطر نشان کرد: شبکه بسیج با راه اندازی مراکز امر به معروف و نهی از منکر در راستای حفظ سلامت جسمانی و پیشگیری از ویروس کرونا بار دیگر در کنار کادر درمان به مقابله با کووید ۱۹ می رود.

وی تصریح کرد: کمک به افزایش آگاهی مردم در خصوص نحوه شیوع ویروس و تذکر به افرادی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند و توزیع رایگان ماسک میان افراد نیازمند گام بلندی است که توسط بسیج و سپاه در حال اجرا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: برای اجرای رزمایش دفاع زیستی با توجه به جلسات برگزار شد با ستاد مقابله با ویروس‌ کرونا در شهرستان، پایگاه های امر به معروف و نهی از منکر بسیج از روز جمعه در نماز های جمعه فعال و اهمیت این موضوع نیز از تریبون نماز جمعه برای اهالی مهرستان تبیین شده است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 20740
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *