800
۰
پزشک متخصص قلب بیمارستان رازی سراوان عنوان کرد؛

افتتاح کلینیک درمانی چند تخصصی در شرقی ترین نقطه ایران/ سرمایه گذاری 40 میلیاردی بخش خصوصی در حوزه سلامت شهروندان

علی قاسمی گفت: کلینیک چند تخصصی درمانی در شرقی ترین نقطه ایران با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی بخش خصوصی روز سه شنبه در سراوان افتتاح می شود.
افتتاح  کلینیک درمانی چند تخصصی در شرقی ترین نقطه ایران/ سرمایه گذاری 40 میلیاردی بخش خصوصی در حوزه سلامت شهروندان
علی قاسمی متخصص قلب بیمارستان رازی سراوان که به همراه عزیزی پزشک متخصص رادیولوژیست در شرقی ترین نقطه ایران اقدام به راه اندازی کلینیک چند تخصصی کرده اند، در گفت و گو با شستون بیان کرد: کلینیک درمانی چند تخصصی با توجه به شرایط و محرومیت موجود در منطقه، فاصله طولانی از مرکز استان و وضعیت جاده با استانداردهای درمانی و با زیربنای هزار متر در شهرستان سراوان افتتاح می شود.
 
وی افزود: این کلینیک قرار است در آینده نزدیک با هفت پزشک متخصص قلب، متخصص سونوگرافی و متخصص داخلی، اطفال، ارولوژی و عفونی آغاز به کار کند.
 
پزشک متخصص قلب بیمارستان رازی سراوان با اشاره به اینکه به مدت دو ماه است که در حال آماده سازی فضای مربوطه هستند، ادامه داد: با توجه به قدیمی بودن ساختمان با تجهیزات و دستگاه های خریداری شده تا کنون بالغ بر 4 میلیارد تومان هزینه جهت راه اندازی کلینیک چند تخصصی شهرستان هزینه شده است.
 
قاسمی  با بیان اینکه برای 10 نفر از بومیان شهرستان در این کلینیک اشتغال زایی انجام شده است، اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات تخصصی را به شهروندان سراوانی ارائه  کنیم تا بتوانیم حدود 80 درصد از تردد شهروندان به زاهدان و عبور از جاده 350 کیلومتری را کاهش دهیم.
 
 
وی با توجه به اینکه فاز دوم و سوم کلینیک در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید، گفت: در این کلینیک بهترین دستگاه های سونوگرافی و اکو، تست ورزش و دیگر تجهیزات به صورت نو خریداری شده است.


انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 20760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *