800
۰

نمره منفی در کارنامه هیات مدیره استقلال/ مشکلات پشت برد پنهان شد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد ضعیف هیات مدیره این باشگاه،گفت: پیروزی استقلال در هفته اول اتفاق خوبی بود اما امیدوارم مشکلات زیاد این تیم پشت این پیروزی گم نشود.
نمره منفی در کارنامه هیات مدیره استقلال/ مشکلات پشت برد پنهان شد!
به گزارش شستون؛ رضا رجبی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: بسته بودن پنجره و بسته ماندن آن یک نمره منفی در کارنامه هیات مدیره است که حتی باز شدن پنجره هم این نمره منفی را پاک نمی‌کند چون در تاریخ ثبت شد که استقلال بدون مدیرعامل و با پنجره بسته به لیگ رسید.
این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: نمی‌دانم هیات مدیره استقلال نمی‌خواهد یا نمی‌تواند مشکلات این تیم را برطرف کند. اعضای هیات مدیره یا بگویند ما اختیار نداریم و همه کار را وزارت ورزش باید انجام دهد یا اگر اختیار دارند بگویند چرا در ۴۰ روز کاری نتوانستند مدیر عامل انتخاب کرده و پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنند.
پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه برخی از مسئولان باشگاه بیشتر از آنکه به فکر حل مشکلات تیم بزرگ استقلال باشند، به فکر رسانه‌ها و فضای مجازی هستند. آقایان اگر قدری بیشتر برای حل و فصل مشکلات استقلال زمان بگذارند و دلسوزانه امور را پیگیری کنند، اتوماتیک در فضای مجازی و رسانه‌ها هم مطرح و هم محبوب می‌شوند.
رجبی بیان داشت: استقلال برابر مس بازی خوب و روانی انجام داد که البته چیزی غیر از این هم انتظار نمی‌رفت. این اولین بازی رفسنجانی‌ها در لیگ برتر بود با این وجود تیم خوبی بودند. مشخص بود روی این تیم کار شده است. شکست ۲ بر صفر برای تیمی که تازه به لیگ برتر رسیده در خانه استقلال، نتیجه چندان بدی نیست.
وی افزود: در همین هفته اول داور دو اشتباه بزرگ به ضرر استقلال داشت که با توجه به پیروزی آبی‌ها در نتیجه تاثیر نداشت. من ندیدم باشگاه نسبت به این موضوع واکنشی داشته باشد و این بی تفاوتی مدیران باشگاه نسبت به این اشتباهات از خود آن اشتباهات خطرناک‌تر است.
مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: مدیران باشگاه استقلال قدر محمود فکری را بدانند و این را هم بدانند که صبر فکری هم اندازه‌ای دارد. با اینکه باشگاه مشکلات زیادی دارد از جمله نبود زمین تمرین مناسب، کم پولی، مشکلات لباس و… اما فکری همه این مشکلات را تحمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد هیچ حاشیه‌ای در تیم درست شود. پیروزی برابر مس رفسنجان اتفاق خوبی بود و تنها نگرانی من این است که مشکلات تیم پشت این پیروزی پنهان شود.
رجبی در خصوص لیست تیم ملی و نفرات دعوت شده به این تیم گفت: این لیست پر از ابهام است. خیلی هم پیچیده نیست که انسان متوجه شود ملاک برای دعوت به تیم ملی فقط آماده بودن و بهترین بودن نیست. اگر قرار بود بهترین‌ها به تیم ملی دعوت شوند چرا یکی مثل وریا غفوری که سالهاست در پست خودش بهترین است و در همین هفته اول هم نشان داد همچنان در اوج قرار دارد نباید به تیم ملی دعوت شود؟
ملی پوش اسبق فوتبال ایران خاطرنشان ساخت: این اولین باری نیست که در زمان مربیگری کروات‌ها در تیم ملی دعوت از بازیکنان ابهام برانگیز بود و شاید باید خودمان را تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باشد به چنین شرایطی و دیدن چنین لیست‌هایی عادت دهیم. شاید هم مشکل از خود اسکوچیچ نباشد و مشکل از سیستمی باشد که او را انتخاب کرد.
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 20774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *