قهرمان دفاع شخصی جهان عنوان کرد؛

حضور موثر بسیجیان در تمامی بزنگاه ها/ عملکرد بسیج در اشتغالزایی برای بومیان خوب است

4 آذر 1399 ساعت 8:24

عبدالله حسین بر گفت: بسیج در تمامی بزنگاه ها علاوه بر ورود به موقع و‌موثر، حضور موثر داشته و کمک های شایسته ای برای مردم و جامعه انجام داده است.


عبدالله حسین بر ورزشکار بسیجی شهرستان سراوان و قهرمان دفاع شخصی جهان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه بسیج و بسیجیان از بدنه مردم هستند، بیان کرد: بسیج در تمامی بزنگاه ها علاوه بر ورود به موقع و‌موثر، حضور موثر داشته و کمک های شایسته ای برای مردم و جامعه انجام داده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: بسیج در شهرستان سراوان  در زمینه ضد عفونی کردن اماکن و خیابانها فعالیت های خوبی داشته است اما امید می رود  در بحث دارو و امکانات برای بیماری کرونا ورود کنند چون امکانات سراوان در این زمینه خیلی محدود است و بیماران با شرایط سخت به مرکز استان اعزام می شوند.

این ورزشکار بسیجی و قهرمان دفاع شخصی جهان ادامه داد: مردم این انتظار را از بسیج و‌ خیرین دارند که به این بخش ورود کنند چون در بدترین شرایط و در بحران بسیار بدی قرار گرفته ایم  و کمبود دارو و امکانات در شهرستان مشکلات زیادی برای بخش درمان و مردم درست کرده که امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل با حضور موثر بسیج مرتفع شود.

به گفته حسین بر سراوان در نقطه مرزی و شرق کشور قرار گرفته که در این حوزه بسیجیان در بحث امنیت تا کنون  عملکرد قابل قبولی داشته که با تلاش بیشتر نیروهای بسیجی شاهد امنیت بیشتری نیز خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: کارنامه بسیج در بحث اشتغال زایی  در جذب نیروهای بومی بسیار خوب بوده که با ورود به بحثهای اشتغال زایی بیشتر و هم در حوزه درمان کمک های بیشتری انجام شود چرا که بسیج در هر زمینه ای ورود کرده دستگیر مردم بوده است.

این ورزشکار بسیجی و نامی شهرستان سراوان در پایان تصریح کرد:  بسیج متشکل از مردم است و همین مردمی بودن بسیج بسیاری از مسایل را به بهترین شکل ممکن حل کرده  در ورزش هم با هیات های ورزشی همراهی خوبی داشته است.
انتهای پیام/ 


کد مطلب: 20979

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/20979/حضور-موثر-بسیجیان-تمامی-بزنگاه-عملکرد-بسیج-اشتغالزایی-بومیان-خوب

شستون
  https://shastoon.ir