800
۰
رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران عنوان کرد:

کارنامه درخشان بسیج در سیب و سوران/ فعالیت های جهادی بسیجیان انگیزه بخش خدمت به مردم است

ایوب کرد تمینی گفت: نیروی های بسیجی سیب و سوران بدون هیچ گونه چشم داشتنی خالصانه پای کار بوده اند و فعالیت جهادی انگیزه مسئولین را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم برانگیخته است.
کارنامه درخشان بسیج در سیب و سوران/ فعالیت های جهادی بسیجیان انگیزه بخش خدمت به مردم است
ایوب کرد تمینی رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در گفت و گو با شستون باتوجه به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: بسیج مشارکت بسیار خوبی در قسمت توزیع سبد های غذایی، در اختیار گذاشتن نیروهای بسیجی جهت اجرای طرح های مختلف در حوزه سازندگی، توزیع ماسک رایگان، ویزیت رایگان داشته اند.

وی افزود: در زمان بحران ویروس کرونا بسیج نقش مهمی را  در جهت کنترل ویروس مرگبار کووید 19 در کنار نیروی بهداشتی درمانی ایفا کرده است.

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران گفت: در راستای اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی  سپاه و بسیج با برگزاری جلسات مختلف  و همچنین توزیع ماسک و بسته های غذایی میان اقشار نیازمند و در حوزه سازندگی نیز با ساخت سرویس های بهداشتی کمک حال مرکز بهداشت سیب و سوران بوده است.

کرد تمینی با اشاره به اینکه بسیج در هر زمینه ای که ورود کرده نقش پر  رنگی داشته است، اذعان کرد:  اگر بخواهیم عملکرد بسیج را ارزیابی کنیم نقش پر رنگی در تمامی حوزه های بهداشتی داشته و کارنامه بسیج در سیب و سوران درخشان و قابل تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی های بسیجی سیب و سوران بدون هیچ گونه چشم داشتنی خالصانه پای کار بوده اند و فعالیت جهادی آنها مایه دلگرمی برای مردم و مسئولین است و همچنین انگیزه مسئولین با وجود نیروهایی جهادی بسیجی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم می شود.

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران تصریح کرد: چندین روز است که در کنار نیروهای بسیجی قرار گرفته ایم، در واقع شاهد دلسوزی های آنها در انجام کار و خدمت رسانی به مردم هستیم که لازم است بار دیگر از فعالیت های جهادگونه بسیجیان در حوزه درمان قدر دانی شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 20996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *