800
۰
فرماندار زاهدان:

طبق قانون با قانون شکنان مصوبات ستاد کرونا برخورد می شود

ابوذر مهدی نخعی گفت: علیرغم تعطیلی قالب نمازهای جمعه در سیستان وبلوچستان اما شاهد برگزاری یک مورد در زاهدان بودیم که موضوع را از مراجع حقوقی پیگیری خواهیم کرد.
طبق قانون با قانون شکنان مصوبات ستاد کرونا برخورد می شود
به گزارش شستون؛ ابوذرمهدی نخعی، فرماندار زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: هفته گذشته با همکاری و مساعدت مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، نشستی با حضور همه علما و ائمه جمعه و جماعت اهل سنت در زاهدان برگزار شد که مسئولان شبکه بهداشت نیز حضور داشته و تمامی پروتکل ها و مصوبات ستاد ملی کرونا و اهمیت موضوع را برای مدعوین بیان کردیم.

وی گفت: علیرغم تعطیلی قالب نمازهای جمعه در سیستان وبلوچستان اما شاهد برگزاری یک مورد در زاهدان در هفته اخیر بودیم که در این خصوص تذکرات لازم را داده و موضوع را از مراجع حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

نخعی با اشاره به عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا در این مراسم، ادامه داد: مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص افراد حقیقی و حقوقی که دستورالعمل ها را رعایت نکنند مشخص بوده و ما نیز براساس آن حتما ابلاغ خواهیم کرد.
 
جریمه و مجازات برای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا

به گزارش عصرهامون چندی پیش سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا بیان کرد: سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با اجتماعات و اماکن مذهبی موظف هستند در صورت عدم توجه مسئولان مراکز و اماکن مذهبی و مساجد، نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند. بر این اساس، در مرتبه اول تذکر کتبی به متولیان اماکن و مراسم، در مرتبه دوم قطع تسهیلات یارانه‌ای و پشتیبانی و در مرتبه سوم تعطیلی به مدت یک ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 21036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *