800
۰
فرمانده سپاه سراوان خبر داد؛

۳هزار بسته ماسک رایگان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع می شود/ اهدای ۵۰ سبد غذایی میان کارگران سراوانی و بیماران کرونایی

احمد مالدار گفت: با اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در سیستان و بلوچستان، ۳ هزار بسته ماسک به صورت رایگان میان شهروندان سراوانی توزیع خواهد شد.
۳هزار بسته ماسک رایگان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع می شود/ اهدای  ۵۰ سبد غذایی میان کارگران سراوانی و بیماران کرونایی
احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سراوان نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله حمایتی، مراقبتی و نظارتی انجام می شود، گفت: توزیع بسته های غذایی و پک های بهداشتی جهت کاهش تردد در سطح شهر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان اضافه کرد: در همین راستا روز گذشته ۲۰ بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن و حبوبات بود که توسط بسیج جامع پزشکی و ۱۵ بسته توسط  بسیج کارگری میان کارگران و ۱۵ بسته معیشتی توسط معاونت اجتماعی سپاه شهرستان میان بیماران کرونایی توزیع شده است.

مالدار ادامه داد: همچنین ۳ هزار بسته ماسک رایگان میان شهروندان سراوانی جهت رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی توزیع خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: با همکاری بسیج جامع پزشکی طرح غربالگری خانه به خانه در راستای آگاهی بخشیدن به مردم منطقه بروشورها و پکیج های اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا ارایه می شود.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان تصریح کرد: در مرحله سوم که نظارت است، گروه های نظارتی از بسیجیان تشکیل که وظیفه نظارت و رصد را بر عهده دارند که دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از کووید۱۹ به چه میزان اجرایی می شود.


انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 21106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *