800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خبر داد:

تشکیل 45 تیم نظارتی؛ مراقبتی و حمایتی در مهرستان/120 بسته غذایی و 3تن آرد توزیع شد

حسین نکوئی از تشکیل 45 تیم نظارتی؛ مراقبتی و حمایتی و همچنین توزیع 120 بسته غذایی و 3 تن آرد در راستای اجرای طرح شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
تشکیل 45 تیم نظارتی؛ مراقبتی و حمایتی در مهرستان/120 بسته غذایی و 3تن آرد توزیع شد
حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مهرستان، بیان کرد: برای اجرای طرح در جلسه برگزار شده در فرمانداری شهرستان بلوک بندی سطح شهر انجام و ۴۵ تیم نظارتی، حمایتی و مراقبتی تشکیل شد.


وی افزود: توزیع ۲۰۰۰عدد ماسک در محلات حاشیه شهر، برپایی ایستگاه ها در معابر پرتردد شهرستان ویزیت رایگان در 10 نقطه شهرستان، اهدای خون بسیجیان، توزیع ماسک بین پرسنل و بیماران بیمارستان امید و برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه از جمله اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در راستای کاهش قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی را اجرا شود که این طرح با همکاری و هماهنگی بین‌‌ بخشی سایر سازمان‌‌ها، رؤسای مراکز بهداشتی و دانشگاه‌‌های علوم پزشکی و تمامی ارکان نظام سلامت اجرایی می شود.

نکوئی خاطر نشان کرد: تمرکز در طرح شهید سلیمانی در حوزه پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

به گفته وی هدف از اجرای این طرح محله محور برای مقابله با کروناویروس، تشدید نظارت ها، تقویت آموزش و اطلاع رسانی در جامعه، افزایش حمایت از بیماران و تقویت فرآیندهای درمان سرپایی بیماران است.

این مقام مسئول گفت: توزیع ۱۲۰ بسته غذایی حمایتی و ۳ تن آرد در مناطق عشایری شهرستان مهرستان و‌ دربین خانواده های درگیر کرونا با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله اقدامات حمایتی است که توسط بسیج ناحیه مقاومت سپاه مهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 21162
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *