800
۰
رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران خبر داد؛

خیز بلند خیرین با مشارکت ۴۰ میلیارد ریالی در حوزه سلامت سیب و سوران

ایوب کرد تمینی گفت: خیرین بومی و غیر بومی با اهدای ۴۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت در راستای توسعه جامعه گام بر داشتند.
خیز بلند خیرین با مشارکت ۴۰ میلیارد ریالی در حوزه سلامت سیب و سوران
ایوب کرد تمینی رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: با توجه به نیاز های حوزه بهداشت و درمان سیب و سوران و مساعدت خیرین بومی و غیر بومی و با توجه به نیازهای شهرستان تجهیزات پزشکی و تکمیل پروژه های نیمه تمام و احداث مراکز و خانه بهداشت ها با مشارکت خیرین انجام شد.
 
وی افزود: خیرین برای ساخت آزمایشگاه مرکزی سیب و سوران، مرکز خدمات جامعه سلامت چاه کرشانیان، تکمیل پروژه های خانه بهداشت گندک و پدگان، پانسیون پزشکان سوران و سرسوله، تامین اقلام پزشکی شامل دستگاه های نوار قلب، کپسول اکسیژن، مانو متر، پالس اکسیمتری، دستگاه فشار سنج، تجهیزات آزمایشگاهی، سونیکید (دستگاه جنین یاب) ماسک، گان، عینک و سایر اقلام  ۴۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان اهدا کردند.
 
رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران ادامه داد: در آینده نه چندان دور مرکز جامع سلامت شماره ۲ شهری  و ۲ پایگاه شهری در شهر سوران با مشارکت خیرین کلنگ زنی می شود.
 
کرد تمینی ضمن قدر دانی از اقدام انسان دوستانه خیرین در حوزه سلامت شهرستان، خاطر نشان کرد: خیرین با نگاه ویژه به تامین  سلامت مردم به این حوزه ورود کردند چرا که توجه به دو مقوله امنیت و سلامت در زندگی و جامعه بسیار مهم است.
 
وی تصریح کرد: توسعه جامعه منوط به داشتن افراد سالم در هر جامعه است که انتظار می رود خیرین کمک های بیشتری در این حوزه داشته باشند.
 
انتهای پیام /
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 21341
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *