800
۰
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

سردار شهید سلیمانی مرد عمل و بصیرت/سیستان و بلوچستان سرزمین ولایت مداران بی ادعاست

احمد رضا طاهری گفت: نقش حاج قاسم سلیمانی در منطقه و مبارزه با داعش بی نظیر بوده و نقش شهید سلیمانی آنقدر مهم و تاثیر گذار است که نام و شهرتش در تاریخ مبارزاتی ایران ثبت می‌شود.
سردار شهید سلیمانی مرد عمل و بصیرت/سیستان و بلوچستان سرزمین ولایت مداران بی ادعاست
احمد رضا طاهری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با شستون بیان کرد: رفتار و اخلاق و عملکرد شهید سردار قاسم سلیمانی بر کسی پوشیده نیست و وقتی نام وی به زبان می آید میهن پرستی، شجاعت، استکبار ستیزی، و تحقق اسلام راستین از جمله موارد یا مفاهیمی هستند که در ذهن خطور می‌کنند.

وی افزود: حاج قاسم عاشق شهادت در راه خدا و اسلام و کشورش بود که همه این موارد نشانه ای از ولایت مداری وی است.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی نقش حاج قاسم سلیمانی در منطقه و مبارزه با داعش بی نظیر بوده و ادامه داد: نقش شهید سلیمانی آنقدر مهم و تاثیر گذار است که نام و شهرتش در تاریخ مبارزاتی ایران ثبت می‌شود.

طاهری اذعان کرد: در نگاه اکثر مردم جهان کمتر کسی را می‌توان در دنیا یافت که مقابل سیاست‌ها و زورگویی های آمریکا بایستد و حاج قاسم سلیمانی یکی از این افراد بشمار می‌رود که مقابل استکبار ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: علت محبوبیت حاج قاسم این است که شجاعانه در مقابل آمریکا ایستاد و علت تنفر مردم منطقه از امریکا هم این است که  ناجوانمردانه وی را ترور و به شهادت رساندند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به قرار گرفتن در هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس گفت: به اندازه مردم مناطق دیگر ایران مردم سیستان و بلوچستان نیز در دفاع مقدس نقش داشته اند.

طاهری تصریح کرد: اگر چه مسائل امنیتی استان در دفاع مقدس وجود داشته  اما عشق مردم در دفاع از کشور و اسلام مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار می‌داد، به همین دلیل دفاع از سرزمین و حاکمیت برای مردم این استان بسیار مهم بوده است.

وی بیان کرد:در همان آغاز پیروزی انقلاب تاکید امام خمینی (ره)بر این بود که کسانیکه بین شیعه و سنی اختلاف می اندازند از دشمنان اسلام بشمار می روند. بنابراین، این نوع توصیه ها به مردم استان اعتماد به نفس می داد که در دفاع مقدس و دفاع های مقدس دیگر مشارکت داشته باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: گذشته از آن، مردم این استان انسان های فهمیده و باهوشی هستند و اجازه نمی‌دهند مسائلی چون تفاوت‌های مذهبی و قومی تبدیل به اختلاف شوند و اصل مسئله که منافع ملی و اتحاد اسلامی است به چالش کشانده شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 21432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *