800
۰
رئیس ادازه فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان:

شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب عاشورا/حاج قاسم؛ علمدار انقلاب و بهترین الگوی بصیرت و ولایت مداری بود

تیمور کرد زابلی گفت: از علمدار عصر حاضر مگر می توان غیر از بصیرت اسلامی عاشورایی توقع داشت چرا که حاج قاسم بهترین الگوی بصیرت ولایت مداری است.
شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب عاشورا/حاج قاسم؛ علمدار انقلاب و بهترین الگوی بصیرت و ولایت مداری بود
تیمور کرد زابلی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: آحاد مردم ایران ولایی و هم بسیجی هستند این دو مورد و سالها روشنگری حضرت آقا چون شمعی فروزان در قلب مردم روشن است که همین روشنگری ها موجب افزایش بصیرت مردم شد.

وی افزود: مردم ایران در ۹ دی با ولایت فقیه تجدید پیمان داشتندکه نتیجه اش همان مجاهدت و روشنگری های مقام معظم رهبری بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان با اشاره به حمایت های علنی و موضع گیری های خصمانه دشمن از آشوب های سال 88 توسط سران فتنه در کشور، گفت: این جای تعجب ندارد هیچ ظالمی از آزادگان با رهبری قدرتمند خوشش نمی آید هیچ بلکه خواب شبش هم پریده پس برای تداوم ظلم خودش و استبداد از هیچ راهی و کوششی دریغ نخواهد کرد. 


به گفته کرد زابلی  ولایت مداری، بسیجی گری، ایمان و بصیرت مردم و سالها شاگردی در مکتب ولایت و بسیج موجب خنثی سازی نقشه های دشمن در کشور شد که انتظار نتیجه ای جز این نبود. 


حاج قاسم؛ علمدار عصرحاضر بهترین الگوی بصیرت و ولایت مداری

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اولین سالگرد به شهادت رسید حاج قاسم سلیمانی از شهید سلیمانی به عنوان سردار دلها یاد کرد و گفت: از علمدار عصر حاضر مگر می توان غیر از بصیرت اسلامی عاشورایی توقع داشت چرا که حاج قاسم بهترین الگوی بصیرت ولایت مداری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان ادامه داد: نقش حاج قاسم در این دوران را می توان به علمدار کربلا تشبیه کرد؛ جانبازی برای بقای اسلام و انسانیت و دفاع از مظلوم فارغ از رنگ و نژاد به معنای وحدت کلمه به معنای واقعی زنده نگهدارنده انسانیت در عصر حاضر است.

کرد زابلی خاطر نشان کرد: اگر سردار سلیمانی نبود انسانیت مرده بود و اسلام ستیزی و اسلام هراسی جایش آگاهی و شناخت واقعی اسلام بود سردار سلیمانی بزرگترین خدمت را به اسلام و انسانیت کرده است.

وی تصریح کرد: محبوبیت از سردار و انزجار از کفر حاصل ایمان ولایت مداری و نتیجه انسانیت و حسن خلق حاج قاسم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان گفت: معتقد است رسول اکرم (ص) به دلیل حسن خلق و انسانیتش امام الانبیا شد و همین حسن خلق، ولایت مداری، ایمان و انسانیت سردار نتیجه اش این شد که دوست و دشمن به آن اعتراف می کنند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 21451
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *