800
۰
یک کارشناس سیاسی عنوان کرد؛

حماسه 9دی آب سردی بر روی آتش فتنه گران /استکبار وحدت ملت ایران را نشانه گرفته است

ضیا خزایی گفت: مردم در روز نهم دی سال 88 ثابت کردند که راه خود را به درستی انتخاب کرده اند و پشتیبان انقلاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.
حماسه 9دی آب سردی بر روی آتش فتنه گران /استکبار وحدت ملت ایران را نشانه گرفته است
به گزارش شستون؛ ضیاء خزایی کارشناس سیاسی شهرستان زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز؛ بیان کرد: جریان فتنه در سال 88 باعث ایجاد آشوب و التهاب پس از انتخابات در جامعه شد و دشمنان و فتنه گران به بهانه اختلافات سیاسی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب و نا امنی در جامعه بودند.

وی افزود: فتنه آمریکایی و صهیونیستی سال ۸۸  وحدت مردم را نشانه گرفته بود و سعی داشت تا مردم را به انقلاب بدبین کند اما مردم در روز نهم دی ماه با آمدن در خیابان ها حماسه ای ماندگار خلق و بساط فتنه گران را جمع کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در روز نهم دی سال 88 ثابت کردند که راه خود را به درستی انتخاب کرده اند و پشتیبان انقلاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و اجازه نمی دهند فتنه گران به بهانه اختلافات سیاسی به دنبال نا امن کردن و فتنه گری در کشور باشند.

خزایی تاکید کرد: فتنه گران همبستگی و وحدت ملت ایران را نشانه گرفته بودند و سعی در خدشه دار کردن چهره ایران اسلامی در دنیا و برهم زدن اتحاد، امنیت موجود در کشور را داشتند اما حضور مردم در روز نهم دی آب سردی بر روی آتش فتنه گران بود و ثابت کرد ملت ایران اجازه دخالت در امور کشور و آشوب و فتنه را به دشمنان نخواهند داد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نقش بسیار مهمی در وحدت مردم، روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه دارند، ایشان نقش محوری در خنثی کردن توطئه های دشمنان در طول عمر انقلاب داشته اند و همواره با راهنمایی های  خویش اجازه نداده اند که ثبات و امنیت ایران اسلامی آسیب ببیند و به عنوان ستون و محور کشور در مقابل بسیاری از فتنه ها و اقدامات خلاف منافع ملی ایستاده اند.


انتهای پیام/
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 21458
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *