800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان؛

حماسه 9 دی روز ژرف اندیشی و مقابله مردم با هجمه های دشمن است/ درس تبعیت از ولایت با حضور ملت ایران در بزنگاه های انقلاب اسلامی

حسین نکویی گفت: حماسه 9 دی روز بصیرت، ژرف اندیشی، و میثاق با ولایت امام خمینی(ره) و رهبر فقید و آزاده‌ جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی است.
حماسه 9 دی روز ژرف اندیشی و مقابله مردم با هجمه های دشمن است/ درس تبعیت از ولایت با حضور ملت ایران در بزنگاه های انقلاب اسلامی
حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه حماسه9دی روز بصیرت، ژرف اندیشی، و میثاق با ولایت، امام بزرگوار و رهبر فقید و آزاده جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی است، افزود: مردم ایران با این بصیرت و ژرف اندیشی می توانند در برابر هجمه های عظیم دشمنان نظام، همچنان پیروز و سربلند باشند.

وی گفت: حماسه 9دی برای امروز ما درس تبعیت و بیعت با ولی فقیه است که از درس‌های این واقعه می‌توان به حضور مردم در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی و حضور گسترده آن‌ها نام برد.

فرمانده سپاه ناحیه مهرستان بیان کرود: دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای تخریب نظام استفاده می‌کند و ما نیز باید در این حوزه هم بخش اطلاعات تاریخی، بصیرت و همچنین معنویت خود را افزایش دهیم تا در برابر مسائل رسانه ای دچار انفعال و متاثر از فضای رسانه ای دشمن نشویم.

نکوئی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از چهار دهه که از عمر آن می‌گذرد با انواع مختلف فتنه‌ها و دشمنی‌های غرب مواجه شده اما توانسته با مدیریت عالی رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و ثابت قدم ماندن مردم در راه حق طراحی‌های دشمن را نقشه بر آب کند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 21487
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *