800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

مجاهد فی سبیل الله افتخار بزرگ ایران و جهان اسلام است/ واهمه دشمن از مقبولیت و محبوبیت حاج قاسم در منطقه

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: دشمن از مقبولیت و محبوبیت حاج قاسم در منطقه واهمه داشت و به سبب همین موضوع دست به ترور و شهادت سردار سلیمانی زد.
مجاهد فی سبیل الله افتخار بزرگ ایران و جهان اسلام است/ واهمه دشمن از مقبولیت و محبوبیت حاج قاسم در منطقه
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد:حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بی نظیر داشت که این شخصیت و مجاهد فی سبیل الله افتخار بزرگ ایران اسلامی و جهان اسلام است.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران زندگی خود برای حفظ نظام اسلامی تلاش های زیادی کرد و در شجاعت بی نظیر بود.

امام جمعه اهل سنت مهرستان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نگاه ویژه به مظلومان و یتیمان داشت، خاطر نشان کرد: شهادت آرزوی سردار سلیمانی بود که خداوند متعال این رزمنده و مجاهد راه اسلام را به آرزویش رساند.

مولوی حسین زهی تصریح کرد: سردار سلیمانی این شخصیت بی نظیر جهان اسلام دارای ابعاد و ویژگی های خاصی بود و یکی از آن ویژگی ها ایثار و از خودگذشتی بود که موجب محبوبیت حاج قاسم در جهان اسلام شده است.

وی اذعان کرد: می توان تعلق خاطر نداشتن به پست و مقام دنیوی و مادیات را از دیگر ویژگی های بارز حاج قاسم سلیمانی برشمرد که با توجه به رشادت ها و مقابله هایی که با گروه های تکفیری و معاند اسلام داشته وی را به یک شخصیت تاثیر گذار در منطقه و جهان اسلام تبدیل کرد.

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: دشمن از محبوبیت، مقبولیت و ایثارگری های حاج قاسم واهمه داشت و به همین دلیل وی را ناجوانمردانه و غیر انسانی ترور و به شهادت رساند اما ملت ایران و تمام مردم آزادی خواه جهان از حاج قاسم به نیکی یاد می کنند و دشمن نیز با این اقدام بزدلانه موجب رویش و شخصیت های مجاهد دیگر در دنیای اسلام شده است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 21519
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *