800
۰
خاتمی در گفت‌وگو با دانا:

نسبت دادن منتقدان به آمریکا به دور از انصاف است/ آقای روحانی بجای حاشیه‌سازی بازار را تنظیم کند

نماینده مردم خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: یک زمان آقای روحانی به منتقدان بی سواد می گفت امروز هم می گوید هر کس از دولت نقد کند با آمریکاست، نسبت دادن منتقدان به آمریکا و اسرائیل و دشمنان قسم خورده نظام منصفانه نیست.
نسبت دادن منتقدان به آمریکا به دور از انصاف است/ آقای روحانی بجای حاشیه‌سازی بازار را تنظیم کند
به گزارش شستون؛ «سید مسعود خاتمی»، نماینده مردم خوانسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه رئیس جمهور از آغاز به کار دولت هیچ گاه نگاه منتقدان را بر نتابیده است گفت: نسبت دادن منتقدان به آمریکا از سوی رئیس جمهور به دور از انصاف است و نه پایه و اساس منطقی دارد.
وی با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور از ابتدای آغاز به کار دولت رویه توهین به منتقدان را در پیش گرفت است تصریح کرد: یک زمان آقای روحانی به منتقدان بی سواد می گفت امروز هم می گوید هر کسی دولت را نقد کند با آمریکاست، نسبت دادن منتقدان به آمریکا و اسرائیل و دشمنان قسم خورده نظام منصفانه نیست.
نماینده مردم خوانسار با اشاره به اینکه مردم حق انتقاد از مسئولان دولتی را دارند و این از شاخصه های انقلاب اسلامی است تاکید کرد: سکوت مردم یا دستگاه های نظارتی در برابر مسئولان نه شرعی است نه پایه منطق و عقل دارد دولت نباید جلوی انتقاد را بگیرد زیرا در دل همین انتقادات راهکارها و پیشنهاداتی وجود دارد که می تواند دولت را از مسیر انحراف نجات دهد.
خاتمی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به دنبال دور کردن افکار عمومی از اصل موضوع است و هر روز با اظهاراتی تازه در کشور جنجال و حاشیه سازی می کند ادامه داد: دولت باید نسبت به عملکرد خود در طوال بیش از 7 سال گذشته پاسخگو باشد، آقای روحانی باید نسبت به عملکرد خود در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی به پیشگاه مردم و مجلس پاسخ دهد.
نماینده خوانسار با اشاره به اینکه مجلس مسئله پاسخگویی رئیس جمهور را رها نخواهد کرد عنوان کرد: آقای روحانی باید به پیشگاه مجلس توضیح دهد، نمایندگان ملت از رئیس جمهور مطالبه خواهد کرد و دولت هم باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به جای طرح مباحث بی پایه و اساس و حاشیه سازی در کشور بر وضعیت اقتصادی نظارت داشته باشند تاکید کرد: متاسفانه هر چقدر از بخش های مختلف دولت درخواست می کنیم که به وضع بازار نظارت داشته باشند هیچ نتیجه ای دریافت نمی کنیم در حالی که مدام گزارش می دهند نظارت کردیم وضعیت خوب است این ادعا از هر توهینی بدتر است.
انتهای پیام/ک
 
 
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 21527
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *