800
۰
مسئول روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان عنوان کرد؛

اهمیت دو چندان گندزدایی حمل و نقل عمومی در چالش بین المللی کرونا/ ضدعفونی اتوبوس های برون شهری با هدف صیانت از سلامت شهروندان

عبدالله حسین بر گفت: حمل و نقل عمومی یکی از نقاط مستعد شیوع ویروس کرونا محسوب می شود و به همین دلیل گند زدایی دستگاه ها عمومی مانند اتوبوس ها و پایانه های مسافر بری اهمیت دوچندان دارد.
اهمیت دو چندان گندزدایی حمل و نقل عمومی در چالش بین المللی کرونا/ ضدعفونی اتوبوس های برون شهری با هدف صیانت از سلامت شهروندان
عبدالله حسین بر مسئول روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: حمل و نقل عمومی یکی از مکان های مستعد ویروس کرونا است و به همین دلیل ضدعفونی کردن وسایل نقلیه عمومی از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی افزود: گند زدایی اتوبوس های برون شهری از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طور جدی در دستور کار قرار داشته و همچنان این اقدام جهت صیانت از سلامت شهروندان در حال انجام است.

مسئول روابط عمومی اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کووید ۱۹ از سوی اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان انجام می شود.

حسین بر گفت: کنترل ناوگان حمل و نقل جاده ای در بخش مسافربری و ترمینال شهرستان سراوان در خصوص ضد عفونی کردن ناوگان و رعایت پرتکل های بهداشتی به صورت روزانه در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: توصیه به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و کنترل تجهیزات ایمنی توسط ناظر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ترمینال مسافربری سراوان پایش می شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 21553
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *