800
۰
همزمان با آغاز دهه فجر؛

اولین جشنواره موسیقی آوای شستون در حال برگزاری است/ مقابله با تفکرات خدا ناباوری با همت هنرمندان سراوانی

اولین جشنواره موسیقی آوای شستون به مناسبت ایام الله دهه فجر با هدف مقابله با تفکرات خداناباوری و آتئیسم در سراوان در حال برگزاری است.
اولین جشنواره موسیقی آوای شستون در حال برگزاری است/ مقابله با تفکرات خدا ناباوری با همت هنرمندان سراوانی
تیمور کرد زابلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سراوان در گفت و گو با شستون  بیان کرد: اولین جشنواره موسیقی در سراوان با عنوان آوای شستون به مناسبت ایام الله دهه فجر در حال برگزاری است.
 
وی افزود: در این جشنواره 20 نفر از هنرمندان سطح شهرستان شرکت کردند که در قالب چهار گروه پنج نفره با هم به رقابت می پردازند و در ادامه از هر گروه دو تا سه نفر جهت حضور در مرحله نیمه نهایی انتخاب می شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سراوان ادامه داد: با توجه با ورود تفکرات کمونیسمی، آتئیسم و خداناباوری میان هنرمندان به ویژه در حوزه موسیقی، در تلاش هستیم تا با تلاش و همت موسیقی دانان و هنرمندان شهرستان با اینگونه تفکرات مقابله کنیم.

کرد زابلی خاطر نشان کرد: از این پس متن اشعار در حوزه موسیقی  باید مورد تایید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قرار گیرد تا با نظارت های صورت گرفته بتوان مقابل تفکرات غلط و ورود به حوزه موسیقی را گرفت.

وی گفت: به سه نقر برتر بخش نوازندگی و خوانندگی تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می شود و هچنین هزینه تهیه و ساخت آلبوم نفر اول نیز پرداخت می شود.
 
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 21803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *