800
۰
فرماندار سیب و سوران مطرح کرد؛

تضعیف قدرت پوشالی یهود و صهیونیسم با قدرتمندی ایران/ احیای اسلام، شریعت و قانون مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

مجیب حسنی احیای اسلام، شریعت و قانون را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی در طول چهل و دو سالی که از عمر انقلاب می گذرد عنوان کرد.
تضعیف  قدرت پوشالی یهود و صهیونیسم با قدرتمندی ایران/ احیای اسلام، شریعت و قانون مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است
مجیب حسنی فرماندار سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی خواسته ملت ایران و برخواسته از نیاز آن زمان است که برای تحول شکل گرفت و ریشه در باورهای دینی و اجتماعی مردم داشته است.

وی ادامه داد: عمل به منویات مقام معظم رهبری و تلاش  برای احیای فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سبب شد انقلاب تاکنون ماندگار باشد و پس از سالها قدرت انقلاب در سطح بین المللی افزایش یاید.

فرماندار سیب و سوران در خصوص دلایل تلاش استکبار جهانی برای تضعیف انقلاب اسلامی، گفت: سران کفر که عمدتا از کشورهایی هستند که مدافع  تفکر صهیونیستی و یهودی هستند، تفکرات اسلام ستیزی دارند، رعب و وحشت از این دارند که حاکمیت اسلام در جهان اگر قدرتمند شود قاعدتا قدرت پوشالی یهود و صهیونیست تضعیف خواهد شد.

حسنی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر پیام صدور انقلاب توسط بنپانگذار جمهوری اسلامی ایران به سراسر جهان یکی از دلایلی است که ترس از شکست از ایدوئولوژی غرب و کفر سبب می شود در تقابل با جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

وی با توجه به اینکه تقابل سران کفر در طول تاریخ شکل های مختلفی به خود گرفته است، بیان کرد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی در طول 42 سال احیای اسلام، شریعت اسلام و قانون بوده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: 91 پروژه با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان در حوزه های کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان، صنعت و اشتغال زایی در ایام الله دهه فجر در سیب و سوران افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حسنی با بیان اینکه سطح پروژه های بخش کشاورزی، صنعت و حوزه اشتغال 400 هکتار مساحت دارد، افزود: بخش کشاورزی با اعتباری بالغ  بر 28 میلیار و 800 میلیون تومان در حوزه بهره برداری از یک واحد پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه ای، افتتاح 6 هکتار گلخانه و بهره برداری از سیستم های نویین آبیاری بیشترین میزان اعتبار پروژه های ایام الله دهه فجر را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 21831
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *