800
۰
تلالوی دیگر از انقلاب در جنوب شرق کشور؛

۷۰ مرکز درمانی؛ خدماتی و بهداشتی ماحصل جمهوری اسلامی در سیب و سوران/ رهبری فرزانه ‌و شجاع علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

پس از گذشت چهل و دو سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران در سیب و سوران ۷۰ مرکز درمانی، خدماتی و بهداشتی در این منطقه احداث و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
۷۰ مرکز درمانی؛ خدماتی و بهداشتی ماحصل جمهوری اسلامی در سیب و سوران/ رهبری فرزانه ‌و شجاع علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
ایوب کرد تمینی رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: قطعا خدمات، پیشرفت ها و موفقیت ها در حوزه بهداشت و درمان قبل از انقلاب با بعد از انقلاب غیر قابل مقایسه است چرا که در اوایل انقلاب مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان سیب و سوران در حد یک تا ۲ مرکز درمانی بوده است.
 
وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر ۱۱ مرکز درمانی، هفت آزمایشگاه، چهار پایگاه اورژانس، سه واحد تسهیلات زایمانی، ۴۵ خانه بهداشت در سیب و سوران وجود دارد.
 
 
رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران ادامه داد: همچنین نیروی پزشک قبل از انقلاب یک تا ۲ پزشک بوده اما در حال حاضر در شهرستان ۱۶ پزشک داریم که به مردم خدمات رسانی می کنند.
 
کرد تمینی گفت: در دوران پهلوی اگر در یک روستا مادر باردار دچار خونریزی یا سایر مشکلات می شد به علت عدم زیر ساخت بهداشتی جان خود را از دست می داد ولی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود داشتن نیروهای بهورز، ماما و پزشک در دورترین روستاها اگر مادر باردار دارای مشکل باشد در کمترین زمان ممکن خدمات درمانی و بهداشتی به وی ارائه خواهد شد‌‌
 
وی خاطر نشان کرد: راز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است و تا زمانی که مردم در کنار انقلاب و رهبری باشند انقلاب ماندگار خواهد بود.
 
این مقام مسئول اذعان کرد: یکی دیگر از علل ماندگاری انقلاب اسلامی داشتن رهبری فرزانه و شجاع است که در سخترین شرایط و با وجود تحریم های ظالمانه و داشتن دشمن های خارجی کشور را به بهترین نحو رهبری و مدیریت می کنند.
 
انتهای پیام/ 

 
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 21833
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *