800
۰
بزرگ طایفه درازهی ؛

همگامی و همراهی مردم رمز ماندگاری انقلاب است/ امنیت پایدار بزرگ ترین دستاورد نظام در سیستان و بلوچستان

بارانی درازهی گفت: همگامی و همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رمز ماندگاری انقلاب است که اتحاد، یکپارچگی، تعامل،همگرایی میان ملت، نظام و دولت وجود دارد و این امر موجب که مردم در تمامی صحنه ها و بزنگاه ها حضور باشکوه و دشمن شکن داشته باشند.
همگامی و همراهی مردم رمز ماندگاری انقلاب است/ امنیت پایدار بزرگ ترین دستاورد نظام در سیستان و بلوچستان
بارانی درازهی یکی از سران طوایف سراوانی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه خدمات و دستاوردهایی که امروز به برکت انقلاب اسلامی در ایران حاصل شده قابل قیاس با دوران پهلوی نیست، بیان کرد: به طور مثال در زمان شاه فقط یک یا دو خیابان در سراوان برق داشتند اما امروز شاهد هستیم که مردم حتی در دورترین نقاط این شهر نیز از نعمت برق بهره مند هستند.
 
وی با اشاره به یشرفت های حاصل شده در زمینه های مختلف، افزود: امروز از خدمات و امکانات فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی، آموزشی، راه ، آب و برق برخوردار هستیم.
 
این سرطایفه سراوانی ادامه داد: همگامی و همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رمز ماندگاری انقلاب است که اتحاد، یکپارچگی، تعامل،همگرایی میان ملت، نظام و دولت وجود دارد و این امر موجب که مردم در تمامی صحنه ها و بزنگاه ها حضور باشکوه و دشمن شکن داشته باشند.
 
درازهی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه داریم در معرفی و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان که باتوجه به دشمنی دشمنان و استکبار جهانی که هدف آن در تنگنا قرار دادن انقلاب اس بیشتر تلاش شود تا بتوانیم مقابل هجمه های آنان بایستیم و به در تمامی زمینه ها به خودکفایی برسیم.
 
وی امنیت پایدار را بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان دانست و عنوان کرد: خدمات عمرانی  و توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در استان وجود دارد از دیگر دستاوردهای انقلاب در استان به شمار می رود که امید است با احصاء برخی از ظرفیت ها در حوزه مرزهای آبی، خاکی، معادن و ذخایر شاهد بهره برداری و تحول اقتصادی باشیم.
 
انتهای پیام/
 
 
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 21844
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *