دولت به دنبال مظلوم‌نمایی است/ مردم در آینده متوجه عملکرد ضعیف دولت و میراث آن خواهند شد

28 بهمن 1399 ساعت 11:18

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌های راهپیمایی ۲۲بهمن و فضاسازی گسترده رسانه‌ای دولت و اظهار کرد: به نظر می‌آید در حال حاضر دولت به دلیل کارهای روی زمین مانده و مشکلاتی که در کشور با آن‌ها دست به گریبان هستیم نیاز به مظلوم‌نمایی دارد.


به گزارش شستون؛ «هادی بیگی‌نژاد» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به حواشی به وجود آمده در روز راهپیمایی 22 بهمن و توهین به رئیس جمهور اظهار کرد: کاری که برخی افراد در روز 22 بهمن انجام دادند را تأیید نمی‌کنیم و این حرکت کاملا اشتباه بوده است.
وی با بیان اینکه این حرکت خوب نبوده و وجهه کشور را دچار خدشه خواهد کرد افزود: نباید در روز 22 بهمن که روز وحدت است و همه افراد جامعه با هر دیدگاهی در راهپیمایی آن روز شرکت می‌کنند چنین اتفاقی رخ می‌داد.
بیگی‌نژاد با اشاره به مانور جدی دولت و رسانه‌های اصلاح‌طلب و همسو با دولت بر روی این مسئله گفت: اینکه چرا دولت چنین مسئله‌ای را تا به این اندازه بزرگ کرده جای سوال است؛ در حالی که در سال‌های گذشته برخی در کشور عکس امام خمینی (ره) را به آتش کشیدند اما مورد حمایت افراد دولت فعلی و جریان همسو با آن که امروز جزو منتقدان این حرکت هستند قرار گرفتند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا این افراد زمانی که کاریکاتور رئیس جمهور پیشین کشیده شد یا عکس امام را پاره کردند، از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و جایگاه‌های حقوقی افراد، دفاع نکردند تأکید کرد: به نظر می‌آید در حال حاضر دولت به دلیل کارهای روی زمین مانده و مشکلاتی که در کشور با آن‌ها دست به گریبان هستیم نیاز به مظلوم‌نمایی دارد.
وی با بیان اینکه تأثیرات عملکرد این دولت در آینده مشخص خواهد شد اظهار کرد: هنوز مردم نمی‌دانند که این دولت چه میراثی از از خود بر جای خواهد گذاشت؛ اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت باید کار را با صورت وضعیت به دولت بعدی تحویل دهد نیز به همین دلیل بود.
بیگی‌نژاد با اشاره به خاموشی‌های اخیر گفت: در سال‌های گذشته در زمستان سابقه خاموشی و قطعی برق نداشتیم اما امسال این اتفاق افتاد؛ این موضوع زنگ خطری برای سال‌های آینده است؛ در موضوع مصرف گاز نیز اتفاقات امسال تنها نمونه‌ای از اتفاقات آینده بود و در سال‌های آینده مردم متوجه خواهند شد که این دولت در حوزه انرژی با مردم چه کرده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره بقیه کالاها نیز شرایط به همین صورت است و نمونه آن را در کمبود روغن مشاهده کردید؛ مسائلی از این دست کارآمدی دولت را در اذهان مردم زیر سؤال برده است.
وی با بیان اینکه امروز از یک اشتباه مذموم که ما نیز آن را رد می‌کنیم استفاده می‌شود تا تفکر جوانان متدین و انقلاب را زیر سؤال ببرند اظهار کرد: دولتی ها از این اشتباه استفاده می کنند که خودشان را تبرئه کرده و عملکرد ضعیف خود را به حاشیه ببرند و این کار بیشتر یک عملیات رسانه‌ای است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 21919

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/21919/دولت-دنبال-مظلوم-نمایی-مردم-آینده-متوجه-عملکرد-ضعیف-میراث-خواهند

شستون
  https://shastoon.ir