800
۰
امام جمعه سراوان:

رجب؛ ماه خودسازی و تهذیب نفس است/ استغفار و یاد خدا بودن از مهم ترین مسیرهای رسیدن به سعادت

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: ذکر، استغفار، طلب آمرزش و یاد خدا از مهم ترین مسیرهای رسیدن به آرامش قلبی و سعادت در دنیا و آخرت است لذا یاد خدا، قرائت ادعیه هایی که توسط ائمه اطهار (ع) توصیه شده در این راه بسیار موثر است.
رجب؛ ماه خودسازی و تهذیب نفس است/ استغفار و یاد خدا بودن از مهم ترین مسیرهای رسیدن به سعادت
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه ایام حلول ماه پر فضیلت رجب دارای عظمت برای بندگانی است که از هر فرصت برای بندگی خالق استفاده می کنند، بیان کرد: افراد مومن و متدین در این ماه به خود سازی و تهذیب نفس می پردازند و خود را برای ورود به ماه میهمانی خداوند متعال آماده می کنند.

وی افزود: توصیه شده تا در این ماه ذکر، دعا، نماز و ارتباط با خالق نسبت به دیگر ماه ها بیشتر شود.

امام جمعه سراوان  با بیان اینکه ولادت امیر المومنین علی ابن ابی طالب (ع) بر فضیلت ماه رجب افزوده است، ادامه داد:ایام البیض و اعتکاف به ویژه اعمال روز 15 ماه رجب، روزه داری و شب زنده داری در این ایام برای خودسازی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: ذکر، استغفار، طلب آمرزش و یاد خدا از مهم ترین مسیرهای رسیدن به آرامش قلبی و سعادت در دنیا و آخرت است لذا یاد خدا، قرائت ادعیه هایی که توسط ائمه اطهار (ع) توصیه شده در این راه بسیار موثر است.

وی با توجه به قداست و حرمت ماه رجب، اضافه کرد: پيامبر صلي الله عليه و آله در مورد فضیلت ماه رجب فرمودند: رجب ماه بارش رحمت الهى است، خداوند در اين ماه رحمت خود را بربندگانش فرو مى ريزد.

انتهای پیا/
 
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 21973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *