800
۰
در پی بحرانی شدن وضعیت کرونا و اعلام ستاد شهرستان:

ورود به بندر اقیانوسی چابهار برای مدت یکماه ممنوع شد/ تعطیلی کلیه بازارها و اماکن تفریحی از 20 اسفند

رحمدل بامری گفت: جهت پیشگیری از موج چهارم کروناویروس ورود و خروج به چابهار محدود و بازارهای محلی و تجاری از 20 اسفند تا 20 فروردین 1400 تعطیل می شود.
ورود به بندر اقیانوسی چابهار برای مدت یکماه ممنوع شد/ تعطیلی کلیه بازارها و اماکن تفریحی از 20 اسفند
به گزارش شستون؛ به نقل از چهاربهاران، رحمدل بامری؛ فرماندار ویژه شهرستان چابهار در جلسه ستاد کرونای شهرستان چابهار بیان کرد: به دلیل شروع موج چهارم کرونا و مشاهده شدن کرونای انگلیسی در استان و عدم رعایت مردم و مسافرین که موجب ازدحام اماکن عمومی، تجاری و گردشگری شده است، بندر اقیانوسی چابهار به مدت یکماه محدود و ورود ممنوع می شود.
 
وی افزود: طبق تصمیم ستاد کرونا شهرستان از تاریخ 20 اسفند 99 تا 20 فروردین سال جدید محدودیت و ممنوعیت تردد کلیه خودروهای غیر بومی، فاقد مجوز و ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان چابهار ممنوع شد.
 
وی ادامه داد: در صورت مشاهده خودروهای فوق طبق مصوبات ستاد ملی کرونای کشور جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توسط پلیس بین راهی و پلیس راهور در سطح شهرستان چابهار لحاظ و برخورد قانونی می شود.
 
فرماندار ویژه چابهار با اشاره به تصمیم ستاد کرونا شهرستان کلیه بازارها و پاساژهای منطقه آزاد، بازارهای سنتی، دکه بازار تعطیل می شود، تصریح کرد: طبق مصوبات جلسه امروز، در مدت یک ماه تعریف شده کلیه بازارها و پاساژها تعطیل خواهند شد.
 
وی افزود: در این مدت یکماه از پذیرش مهمان و مسافر در مهمانسراهای ادارات، مدارس، خانه معلم در سطح شهرستان چابهار خودداری می شود و در صورت مشاهده طبق مصوبات ستاد کرونا و تصمیمات شورای تامین شهرستان و دستورات قضایی با مدیرمتخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
 
بامری اذعان کرد: محدودیت تردد کلیه خودروهای فاقد مجوز و پلاک های غیر بومی، به صورت گسترده از سه نقطه استان شامل  پلیس راه نیکشهر،  پلیس راه جکیگور شهرستان راسک، پاسگاه زرآباد و بیردف شهرستان کنارک به منظور جلوگیری از ورود مسافرین و گردشگران به مقصد شهرستان چابهار اعمال می شود.
 
وی ادامه داد: پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی چابهار، کنارک از اقصی نقاط کشور به چابهار از طریق ستاد ملی‌کرونا و شرکت هواپیمایی کشوری محدود خواهد شد.
 
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: محدود کردن ناوگان عمومی و بین شهری، بمنظور حمل بار و مسافر به شهرستان چابهار از طریق راهداری و حمل و نقل جاده ای از تاریخ فوق اتخاذ می شود.
 
بامری خاطرنشان کرد: همکاری مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی با ستاد کرونا یک اصل مهم و اساسی است که برای حفظ سلامتی آنها و جامعه است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 22095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *