سرپرست فرمانداری سراوان:

زادگاه خورشید ایران در ایام عید مهمان پذیر نیست/ ضرورت پرهیز از سفرهای غیر ضرور در مهار ویروس کرونا

18 اسفند 1399 ساعت 9:27

سعید تجلیلی گفت: با توجه به اینکه امکان تغییر وضعیت و شیوع مجدد کرونا وجود دارد، شهرستان سراوان در ایام عید و حال حاضر مهمان پذیر نیست.


سعید تجلیلی سرپرست فرمانداری سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در حال حاضر در وضعیت آبی قرار درد، بیان کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در شهرهایی با وضعیت نارنجی و قرمز منع رفت و آمد وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه امکان این موضوع وجود دارد که وضعیت استان و شهرهای آن از آبی به نارنجی و قرمز تغییر کند تردد و دید و بازدید نباید اتفاق بیوفتد.

سرپرست فرمانداری سراوان با بیان اینکه در حال حاضر سراوان مهمان پذیر نیست، اضافه کرد: تا این لحظه هیچ مورد کرونای انگلیسی در شهرستان گزارش نشده است.

تجلیلی گفت: به شهروندان توصیه می شود  همچون گذشته نسبت به  رعایت پروتکل های بهداشتی ، عدم تردد و  پرهیز از سفر های غیر ضرور به کادر درمان جهت مهار این ویروس کمک کنند تا وضعیت شیوع کمتر شود.

وی خاطر نشان کرد: طبق آخرین گزارشی که از سوی شبکه بهداشت و درمان دریافت کرده است در حال حاضر  بیمار مثبت و یا تختی که بیمار مثبت کرونایی بستری باشد در شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 22096

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/22096/زادگاه-خورشید-ایران-ایام-عید-مهمان-پذیر-نیست-ضرورت-پرهیز-سفرهای-غیر-ضرور-مهار-ویروس-کرونا

شستون
  https://shastoon.ir