800
۰
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان عنوان کرد؛

پیام رسان های داخلی ادوات جنگی افسران جنگ نرم هستند/ دجال افزار ها بنیان خانواده و کرامت انسانی را نشانه گرفتند

تیمور کرد زابلی گفت: پیام رسان های داخلی ادوات جنگی افسران جنگ نرم در بستر فضای مجازی و مقابله با دشمن در جنگ نرم به شمار می روند.
پیام رسان های داخلی ادوات جنگی افسران جنگ نرم هستند/ دجال افزار ها بنیان خانواده و کرامت انسانی را نشانه گرفتند
تیمور کرد زابلی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: باوجود رشد گسترده استفاده از فضای مجازی خصوصا پیام رسان های خارجی در یک جمله اگر بخواهم اهمیت داشتن سواد رسانه ای را مطرح کنیم می توان گفت این موضوع در زمان حال امری واجب است.

وی افزود: از متولیان امر انتظار می رود به جای کاهش بودجه های فرهنگی وهنری با حساسیت بالا در زمینه فرهنگ سازی و آموزش مفید و کوتاه نویسی ورود کنند چرا که اکنون برای مخاطب مطالب جذاب، کوتاه و مفید اهمیت ویژه ای دارد.

این مقام مسئول گفت: دشمن در بستر فضای مجازی از سال ها قبل دست به کار شده و کاملا به حالت رزم در آمده که می طلبد نسبت به گذشته در این فضا هوشیار و آگاه باشیم اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید بگویم که خودمان را در این زمینه به خواب زده ایم.

کرد زابلی خاطر نشان کرد: افراد متخصص بومی در فضای مجازی و پیام رسان های داخلی به نوعی پیاده نظام خط مقدم این جنگ هستند؛ به عبارتی افسران جنگ نرم ما کاربران و نرم افزار ها و پیام رسان های داخلی ادوات جنگی شان هستند، یک نفر جنگجوی خبره بدون داشتن ادوات و مهمات جنگی زیاد موفق نخواهد بود.

وی تصریح کرد: پیام رسان های خارجی به معنای واقعی می توان گفت ابزار شیطانی یا به عبارتی دجال افزار هایی هستند برای مقابله با اسلام، انسانیت و ارزش ها و باور های انسانی که چنان لجام گسیخته که حاضر نیستم خانواده ام لحظه ای چنین برنامه های را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند چه رسد به اینکه در این فضا فعالیت هم داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: پیام رسان های خارجی توسط علما و بزرگان با عنوان دجال افزار نامگذاری شوند تا برای مومنان روشن شود با چه مواردی سروکار دارند. کرد زابلی اذعان کرد: پیام رسان های خارجی مانند اینستاگرام ابزار شیطان و دجال هستند پس مشخص است چه تاثیری در رفتار فرزندان و سبک زندگی اسلامی ایرانی خواهد داشت، در واقع درصدد ایجاد زلزله ای ۹ ریشتری در خانواده ها در بعد تخریب ساخت بنیان های و شروع ساخت پی شیطانی در خانواده ها است، به عبارتی رواج بی بند و باری، بی حیایی، حذف کلمه محارم و تبدیل نگاه کرامتی به نگاهی ابزاری و کالایی به انسان است.

وی بیان کرد: در حادثه سراوان همه به اتفاق موافق هستند اگر شبکه ملی واحد مورد قبول عامه و باور اکثریت می بود جریان به اینجا نمی رسید در همان اول مرحله اول حل می شد عامه فقط انتظار انعکاس واقعیت و برخورد و اقدام سریع داشتند که محقق نشد و باعث اجتماع و موج و سواری شد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب: 22111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *