800
۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان عنوان کرد؛

قمر بنی هاشم بزرگ جانباز کربلا و مقام معظم رهبری بزرگ جانباز انقلاب اسلامی/ در رکاب ولی فقیه عباس وار عمل کنیم

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: قمر بنی هاشم بزرگ جانباز کربلا و مقام معظم رهبری بزرگ جانباز انقلاب اسلامی ایران هستند.
قمر بنی هاشم بزرگ جانباز کربلا و مقام معظم رهبری بزرگ جانباز انقلاب اسلامی/  در رکاب ولی فقیه عباس وار عمل کنیم
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه میلاد با سعادت قمر بنی هاشم بزرگ جانباز کربلا روز جانباز نامگذاری شده است، بیان کرد: جانبازان با تأسی از رشادت ها و دلاورمردی های حضرت ابوالفضل عباس (ع) به این مدال پر افتخار جانبازی دست یافتند و در هشت سال دفاع مقدس از میهن عزیزمان دفاع کردند.

وی افزود: حضرت عباس (ع) علی رغم تمامی امان نامه ها و تهدید ها که در کربلا از طرف دشمن مواجه شد اما دست از حمایت از ولی زمان خودش یعنی امام حسین (ع) بر نداشت تا جاییکه گفت به خدا قسم اگر هر دو دستم را قطع کنید دست از حمایت فرزند رسول الله برنخواهم داشت.

این مقام مسئول گفت: در این برهه از زمان باید آگاه باشیم و پیرو منویات مقام معظم رهبری بزرگ جانباز انقلاب اسلامی باشیم که دشمن به محراب هم رحم نکرد و در حالی که رهبر انقلاب در حال سخنرانی بودند ایشان را جانباز کردند.

وی خاطر نشان کرد: باید از رشادت های قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل عباس (ع) درس بگیریم و در رکاب ولی فقیه عباس وار عمل کنیم.

انتهای پیام /
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 22174
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *