800
۰
یک جانباز هشت سال دفاع مقدس مطرح کرد؛

جانبازان جنگ تحمیلی تصویرگر ایمان و اخلاص در عمل هستند/ به نمایش گذاشتند ایثار و فداکاری توسط یادگاران دوران آتش و عشق

جمعه حسین بر گفت: روز جانباز یعنی پاسداری از تمامی جانبازان جنگ تحمیلی که با هدف ادای دین به میهن و خاک کشور تصویرگر ایمان و اخلاص در عمل بودند.
جانبازان جنگ تحمیلی تصویرگر ایمان و اخلاص در عمل هستند/ به نمایش گذاشتند ایثار و فداکاری توسط یادگاران دوران آتش و عشق
جمعه حسین بر یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با شستون ضمن شادباش به مناسبت خجسته میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، بیان کرد: روز جانباز یعنی پاسداری از تمامی جانبازان جنگ تحمیلی که با هدف ادای دین به میهن و خاک کشور  تصویرگر ایمان و اخلاص در عمل بودند.
 
وی افزود: تمامی رزمندگان برای دفاع از کشور از نقاط مختلف این میهن اسلامی رهسپارجبهه و جنگ شدند و بدون دلبستگی و تعلق خاطر به مادیات؛ وفاداری و ایثار را به نمایش گذاشتند تا حتی یک وجب از خاک مملکت به دست اجنبی نیفتد.
 
این جانبازار هشت سال دفاع مقدس گفت: در آن دوران مردم همدل و با ایمان بودند و کرد، ترک، فارس، بلوچ و شیعه و سنی این موارد مطرح نبود چرا که از همه اقشار، مذاهب و دین  برای دفاع از ایران اسلامی حضور داشتند و در این مسیر عده ای شهید، مجروح، جانباز و اسیر شدند.
 
حسین بر با اشاره به اینکه جانبازان هشت سال دفاع مقدس به ایثار و فداکاری اقتدا کرده اند، خاطر نشان کرد: هدف در دوران جنگ تحمیلی پاسداری از این خاک و وطن بوده که یادگاران سال ها آتش و عشق بدون چشم داشت از میهن اسلامی حراست کردند.
 
وی اضافه کرد: جانبازان هیچ گونه توقعی ندارند اما انتظار احترام ازسوی مسئولین را دارند، حداقل کاری که می توانند برای این عزیزان انجام داد تکریم آنها در روز جانباز است.
 
این جانباز سراوانی ادامه داد: رشادت ها و رادمردی های جانبازان را نمی توان به طور کامل توصیف کرد اما خدا را شاکریم که توانسته ایم در این چند سال پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده ایم.

انتهای پیام/
 
 
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 22176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *