800
۰
سرپرست فرماندای سراوان خبر داد؛

افزایش 6 درصدی نام نویسی بانوان در انتخابات شورای شهر سراوان/ مردم بدون تعصبات قومی و مذهبی وارد صحنه شوند

سعید تجلیلی گفت: در این دوره از انتخابات شورای شهر سراوان 80 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 9 درصد بانوان و 91 درصد را آقایان تشکیل داده اند.
افزایش 6 درصدی نام نویسی بانوان در انتخابات شورای شهر سراوان/ مردم بدون تعصبات قومی و مذهبی وارد صحنه شوند
 
سعید تجلیلی سرپرست فرمانداری سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در شهر سراوان 80 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر نامزد شدند که از این تعداد 9 درصد را بانوان و 91 درصد را آقایان تشکیل داده اند.
 
وی افزود: حضور بانوان نسب به دوره قبل افزایش 6 درصدی داشته است.

سرپرست فرمانداری سراوان گفت: باتوجه به وضعیت فعلی شهر سراوان که از باب مبلمان شهری و اقداماتی که در این چهار سال رخ داده در وضعیت مطلوبی قرار ندارد؛ عملکرد شوراها در انظار عمومی خیلی رضایت بخش نیست.
 
تجلیلی خاطر نشان کرد: در این دوره تقریبا 28 درصد سابقه ثبت نام دوره قبل را داشته اند و 72درصد داوطلبین سابق ثبت نام نداشته اند و از سوی دیگر میزان تحصیلات پنج نفذ از این افراد زیر دیپلم، چهار نفر دیپلم،  8 نفر فوق دیپلم، 45 نفر لیسانس، 16 نفر فوق لیسانس، 2 نفر دکتری و یک نفر هم داری تحصیلات حوزی بوده است.

وی اضافه کرد: مردم با رویکرد مناسبت تر و بدون از تعصبات قومی و مذهبی وارد صحنه شوند، افرادی  را برگزینند که برای چهار سال آینده وقتی به آنها مراجعه می کنند از انتخاب خود پشیمان نشوند.
 
این مقام مسئول اذعان کرد: تعداد زیادی جوان در این دوره ثبت نام کرده اند که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری امید است رویکرد  مردم به سمت جوانان باشد تا شاهد اقدامات مناسبی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 22177
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *