800
۰
امام چمعه موقت اهل سنت گلشن مطرح کرد؛

فضای مجازی؛ ابزار دشمن برای منصرف کردن مردم از مشارکت در انتخابات

مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: فضای مجازی بزرگ ترین ابزرار دشمن برای ایجاد ناامیدی بین مردم از دستاوردهای نظام و منصرف کردن آنها برای عدم مشارکت در انتخابات 1400 است.
فضای مجازی؛ ابزار دشمن برای منصرف کردن مردم از مشارکت در انتخابات
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: فضای مجازی مانند یک چاقو عمل می کند یعنی هم می توان ازاین فضا استفاده مثبت و هم بهره برداری منفی انجام داد.

وی افزود: دشمن با بهره گیری از فضای مجازی بیشترین سوء استفاده را برای تخریب خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اسلام و مسلمانان انجام می دهد لذا می طلبد در این فضا با هوشیاری کامل جهت مقابله با ترفند های معاندین عمل کرد.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه در بستر فضای مجازی می توانیم پاسخ دندان شکن به یاوه گویی های دشمن دهیم، می توان از این فضا استفاده بهینه در جهت پیشبرد اهداف اسلامی و معرفی محاسن و خوبی های اسلام، نظام اسلامی و خدمات کشور انجام داد.


مولوی رئیسی اضافه کرد: مسئولین وظیفه دارند مقابل هجمه های دشمن سکوت اختیارنکنند و با شیوه صحیح پاسخ درست به دشمنان دهند.

وی تصریح کرد: یکی از حساسیت های سال 1400 در ایران اسلامی انتخابات است که دشمن تلاش می کند با تبلیغات سوء و ایجاد یاس و نا امیدی در بستر فضای مجازی مردم را از مشارکت در این صحنه منصرف کند.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن با بیان اینکه بزرگ ترین ابزار دشمن که استفاده حداکثری از آن نیز دارد فضای مجازی است، اذعان کرد: معاندین تلاش می کنند فضای ناامیدی را فراهم و مردم را به این سمت سوق دهند و با تشکیل گروه های مختلف در فضای مجازی که برای مایوس و نفرت مردم از نظام ایجاد کرده اند به اهداف شوم خود دست یابند که می طلبد مردم هوشیار باشند و حیله و مکر دشمن را بدانند و آگاهانه گام بردارند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 22267
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *