800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خبر داد؛

توزیع بیش از 500 بسته معیشتی میان نیازمندان مهرستانی/ 27 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی اجرا می شود

حسین نکویی از توزیع بیش از 500 بسته معیشتی میان نیازمندان و اجرای 27 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مهرستان خبر داد.
توزیع بیش از 500 بسته معیشتی میان نیازمندان مهرستانی/ 27 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی اجرا می شود
 حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، بیش از 500بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین خانواده های کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.
 
 وی افزود: سپاه در سال گذشته در ماموریت‌هایی که در بحران‌ها و مقابله با کرونا بر عهده گرفت، موفق و سربلند بیرون آمد  و با خدماتی که به مردم ارائه کرد توانست ارتباط عمیق و عاطفی با مردم و نیازمندان برقرار کند و این ارتباط بهترین فرصت برای تاثیرگذاری فرهنگی، بصیرت افزایی و عمق بخشی به آمارنهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه پس از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره همدلی و مواسات، جلوه‌های زیبایی از کمک‌های مومنانه در کشور رقم خورد، ادامه داد: تا پایان ماه مبارک رمضان و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهرستان حدود 20هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

اجرای بیش از 27 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در مهرستان
 
نکویی افزود: هرساله از ششم تا ۱۲ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شده است و امسال هم طبق برنامه، در این زمینه اقدام خواهد شد.
 
 وی افزود: امسال هفته عقیدتی سیاسی با ماه مبارک رمضان مقارن شده است و باید از این فرصت، بهره بیشتری ببریم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: دیدار با امام جمعه، تجلیل از فعالان فرهنگی و دست اندرکاران عرصه تولید، برگزاری نشست های بصیرتی، تجلیل از خانواده های شهداء، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری محافل انس با قرآن، از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 22467
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *