800
۰
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیب و سوران مطرح کرد؛

کارگران صف اول کمرنگ کردن تحریم ها هستند/ از حضور پرشور در انتخابات تا توزیع رایگان نهاده های دامی

فرهاد سپاهی گفت: کارگران نقطه صقل تحقق شعار سال و صف اول کمرنگ کردن تحریم های ظالمانه هستند.
کارگران صف اول کمرنگ کردن تحریم ها هستند/ از حضور پرشور در انتخابات تا توزیع رایگان نهاده های دامی
فرهاد سپاهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: کارگران صف اول مبارزه با کم رنگ کردن تحریم ها و نقطه ثقل برای تحقق شعار سال هستند.
 
وی افزود: کارگران در حوزه تولید صنایع، دام و طیور، صنایع دستی فعالیت دارند که در سیب و سوران تلاش بر این است تا قوانین دست و پاگیر حذف و مجوز صدور پروانه کار تسریع شود.
 
این مقام مسئول گفت: تمامی کارگران فعال در این شهرستان برای انتخاب فرد اصلح و بدون حب و بغض جهت تحقق شعار سال با حضور پر شور در انتخابات پیش رو خواهند داشت تا یک فرد توانمند انتخاب شود.
 
سپاهی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر برنامه های متنوعی از جمله غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان شهرستان، ائمه جمعه و فرماندار، ویزیت رایگان و غربالگری کارگران در مرکز بهداشت و خانه های بهداشت، تجلیل از مدافعان سلامت است.
 
وی برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اجرای مسابقات ورزشی، توزیع سبد کالا میان کارگران، افراد تهی دست و معلولین، تجلیل از کارگران سطح ادارات و واکسیناسیون رایگان دام ها از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که به منظور ارج نهادن به جایگاه کارگر در سیب و سوران عملیاتی می شود.
 
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیب و سوران ادامه داد: همچنین به همین مناسبت جهاد کشاورزی شهرستان نهاده های دامی و کشاورزی را میان کارگران به صورت رایگان توزیع می کند و طبق رای زنی های انجام شده اداره بهزیستی شهرستان نیز به معلولینی که دارای پدر و مادر کارگر هستند خدمات رایگان ارایه می کند.
 
سپاهی اذعان کرد: خشکسالی های اخیر در این منطقه بسیاری از کارگران را تحت فشار قرار داده و بسیاری از مشاغل به همین دلیل و شیوع ویروس کرونا حذف شد که جرایم کارفرمایان به شرط پرداخت اصل بدهی بخشیده شد.
 
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 22468
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *