800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد؛

تلاش دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه برای مقابله با پیشرفت و آبادانی ایران/ انتخابات نماد مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی است

سعید تجلیلی گفت: دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه و حرکات مذبوحانه می خواهد مقابل مسیر پیشرفت و ترقی ایران اسلامی را بگیرد.
تلاش دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه برای مقابله با پیشرفت و آبادانی ایران/ انتخابات نماد مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی است
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: امروز در یک برهه خاص و حساس قرار گرفته ایم و دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه و بی سابقه علیه کشور در تلاش است تا مردم را از حضور در انتخابات با مباحث اقتصادی و معیشتی دلسرد کند.

وی ادامه داد: اما از آنجایی که تاب دیدن قوت و قدرت ایران را با وجود تحریم های ناجوانمردانه ندارد سعی می کند جو نا امیدی و نگرانی را در دل مردم رواج دهد تا از این طریق بتواند به اهداف خود برای زیر سوال بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد.
 

این مقام مسئول افزود: برای همگان واضح و مبرهن است که دشمنان انقلاب اسلامی در گذشته و در تمامی ایام انتخابات سعی بر این داشتند که مردم را از حضور پر شور در انتخابات نا امید کنند اما ملت فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی همیشه با هوشیاری و بیداری بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.
 
تجلیلی خاطر نشان کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همچنان پایبند به آرمان های امام و شهدا هستند، برای آبادانی کشور و اقتدار و عزت کشور شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند، هرگز فریب تبلیغات سوء دشمن را نخواهند خورد و این بار نیز در انتخابات 1400 مشارکت خواهند داشت چرا که هشت سال با دست خالی اما با اراده پولادین و ایمان به خداوند متعال مقابل دشمنان ایستادیم و از آرمان های نظام دفاع کردیم.
 
وی گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم مرزدار سراوان در شرقی ترین نقطه ایران با حضور پر شور و با شکوه در انتخابات 1400 هرگز اجازه نخواهند داد دشمن با حرکات مذبوحانه بخواهد مقابل مسیر پیشرفت و ترقی کشور را بگیرد.
 
فرماندار سراوان با اشاره به اینکه رأی مردم حق الناس است که دولت و نظام تمام توان خود را برای پاسداری از حق مردم انجام می دهند، بیان کرد: پس از دوران شوم شاهنشاهی حکومت استبدادی به حکومت مردمی تبدیل شد که مردم خود در سرنوشت خود با حضور در انتخابات مشارکت دارند که این خود نشانه مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است که اگر این انتخاب از روی آگاهی و شناخت باشد به نفع مردم خواهد بود و اگر انتخاب غلط داشته باشند بالطبع به ضرر خواهد بود پس می طلبد تمامی جوانب سنجیده شود و با آگاهی کامل یک نفر را به عنوان رئیس جمهور و یا اعضای شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنیم.

انتهای پیام/
 
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 22522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *