800
۰
فرماندار سراوان:

ندای مظلومیت مردم فلسطین باید در سطح دنیا فریاد زده شود/ کرونا هم مانع اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل نمی شود

سعید تجلیلی گفت: شیوع ویروس کرونا هم مانع از اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل نمی شود و ملت ایران این بار از بستر فضای مجازی این روز را به نمایش می گذارند تا اعلام کنند قدس فراموش نشدنی است.
ندای مظلومیت مردم فلسطین باید در سطح دنیا فریاد زده شود/ کرونا هم مانع اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل نمی شود
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از روزهای بسیار مهم و تاثیرگذار است که توسط حضرت امام خمینی رحمة الله نامگذاری شده است، افزود: علت این نام گذاری این است که ندایی از مظلومیت مردم فلسطین باید در سطح دنیا فریاد زده شود.

وی ادامه داد: ملت روزه دار و مومن ایران اسلامی هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان با حضور در میادین و معابر خشم و انزجار خود را از رژیم سفاک، کودک کش و اشغالگر اسرائیل اعلام می کردند تا اعلام کنند مسلمانان ذره ای از مواضع خود مقابل جنایت کاران و زورگویان کوتاه نخواهند آمد.

این مقام مسئول ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز قدس سال گذشته به صورت رژه موتوری و خودرویی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد تا به جهانیان اعلام کنیم، قدس فراموش نشدنی است و هیچ عاملی نمی تواند منجر شود تا مسلمانان نفرت خودت را از این رژیم غاصب اعلام نکنند.

تجلیلی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به جهش جدید کرونا، رژه خودرویی و‌ موتوری برگزار نمی شود، اما با بهره گیری از فضای مجازی این راهپیمایی و اعلام حمایت و همبستگی و سر دادن ندای مظلومیت مردم فلسطین از این طریق به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: نقش مقاومت در منطقه به حفظ تمامیت ارضی قدس و اولین قبله گاه مسلمین بوده که همچنان این آرمان باید زنده و پایدار بماند.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: در سنوات اخیر شاهد عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم غاصب اسرائیل بوده ایم اما این موضوع هیچ خللی در حوزه و حمایت مردم ایران از موضوع قدس نخواهد داشت، قطعا این روابط و سکوت کشورهای عربی خیانت به اسلام با مسلمانان است، عربستان و آل سعود باید بدانند که این حرکت قطعا محکوم است.

انتهای پیام/
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 22558
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *