مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تقدیر از "چشم و چراغ" چابهار/دختر روشندلی که مشوق مردم برای پاکسازی سواحل شد

18 ارديبهشت 1400 ساعت 11:34

وحیدپورمردان گفت: از دختر روشندل چابهاری که به صورت خودجوش نسبت به پاکسازی سواحل مکران اقدام کرده است، به عنوان الگویی برای دوستداران محیط زیست، تقدیر شد.


به گزاش شستون؛ وحیدپورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: سیما رئیسی، دختر روشندلی است که در  چابهار، اهالی او را با عنوان "چشم و چراغ" شهر می شناسند، دختری که به صورت خودجوش اقدام به پاکسازی سواحل از زباله ها و پسماندها می کند.

وی ادامه داد: این بانوی روشندل به عنوان الگوی شهروند دوستدار محیط زیست در بین اقشار مختلف مردم معرفی و با تقدیم لوح تقدیر به خط بریل و هدیه از زحمات و خدماتش قدردانی شد.

پورمردان افزود: امروز نقش مردم در حفاظت از محیط زیست بسیار مهم بوده و توجه و انعکاس اخبار مثبت در این حوزه توسط رسانه ها و دوستداران محیط زیست بسیار مثبت، موثر و کارگشاست.
 

به گفته وی، رئیسی، دارنده دکترای علوم سیاسی و مدیر موسسه مردم نهاد خانه امید است که در زمینه حمایت از افراد معلول فعالیت دارد و با وجود عصای‌سفیدی در دست، در سواحل دریای مکران قدم می زند و زباله‌ جمع‌آوری می کند تا با این کار مشوق دیگران در جمع آوری زباله ها و پاکسازی ساحل دریا باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 22567

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/22567/تقدیر-چشم-چراغ-چابهار-دختر-روشندلی-مشوق-مردم-پاکسازی-سواحل

شستون
  https://shastoon.ir