800
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

درگیری مأموران یگان تکاوری نیکشهر با اشرار مسلح/شهادت یکی از تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت رسیدن یکی از تکاوران غیور و جان بر کف پلیس استان توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور " نیکشهر- ایرانشهر " خبر داد.
درگیری مأموران یگان تکاوری نیکشهر با اشرار مسلح/شهادت یکی از تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ سردار " احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز ، ماموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان " نیکشهر " حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه محور " نیکشهر- ایرانشهر " به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و با توجه به علائم هشدار دهنده قصد توقیف خودروی مذکور را داشته که راننده بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری می شود.

وی افزود: در نهایت ماموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی خودروی مذکور را متوقف که بلافاصله پس از توقیف آن سرنشینان مسلح آن با پیاده شدن از خودرو به سمت خودروی انتظامی تیراندازی و از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این تیر اندازی استواریکم " صادق کریمی ندیمی " به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مامور انتظامی دیگر مجروح شد.

سردار طاهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان بر کف نیروی انتظامی استان، خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 22598
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *