800
۰
فرمانده بسیج حوزه مقاومت کمب چابهار:

900 بسته افطاری بین خانواده های بی بضاعت حاشیه شهر توزیع شد/ برپایی سفره‌ مهربانی و همدلی در پرتو ماه رمضان به همت بسیجیان کمب

اکرم بلوچ از توزیع ۹۰۰ بسته افطاری ساده بین خانوارهای بی بضاعت به مناسبت ماه مبارک رمضان در مناطق حاشیه شهر خبر داد.
900 بسته افطاری بین خانواده های بی بضاعت حاشیه شهر توزیع شد/ برپایی سفره‌ مهربانی و همدلی در پرتو ماه رمضان به همت بسیجیان کمب
به گزارش شستون؛ اکرم بلوچ؛ فرمانده بسیج حوزه مقاومت کمب شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: همچون سال‌های گذشته امسال نیز در سطح پایگاه های مقاومت در محله های کمب، حوت آباد، عثمان آباد و رمین خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند محله‌ها شناسایی و با کمک بسیجیان به آن‌ها کمک شد.
 
وی افزود: این اقدام با مشارکت تعدادی از بسیجیان در محل مسجد کمب بسته های افطاری ساده ای آماده و به دلیل شیوع کرونا از پهن کردن سفره اجتناب شد و بین مردم مومن و روزه دار درب خانه ها توزیع شد.
 
فرمانده بسیج حوزه مقاومت کمب تصریح کرد: بسیجیان حوزه کمب با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برپائی سفره های افطار ساده و بدون تجملات، با هدف همدلی و ترویج افطاری ساده اقدام به این امر مهم برای مردم منطقه کردند.
 
وی گفت: افطاری ساده، سرشار از نیت های خالص، به دور از خود نمایی، اسراف و تجمل گرایی است و این سفره های توام با برادری و سخاوت، همه روزه داران بهره مند می شوند.
 
 بلوچ ادامه داد:  مقام معظم رهبری نیز طی سال های گذشته بر ترویج و توسعه فرهنگ افطاری ساده و رایگان و کاهش تشریفات افطار در مناطق مختلف به ویژه محروم و بی بضاعت تاکید داشتند.
 
 وی خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی برای آن دسته افرادی است که در جامعه هدف قرار گرفته‌اند و برای نیکوکارانی که در این راستا گام برداشتند نیز مایه خیر و برکت خواهد بود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 22614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *