800
۰
مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان خبر داد؛

پاکسازی برخی از معابر سراوان از معتادین متجاهر

فاروق رئیسی از جمع آوری شماری از معتادین متجاهر و سرگردان در برخی از معابر سراوان که موجب سلب آرامش شهروندان شده بود، خبر داد.
پاکسازی برخی از معابر سراوان از معتادین متجاهر
فاروق رئیسی مسئول معاونت اجتماعی سپاه سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در قالب طرح جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر شماری از این افراد از گوشه و کنار شهر جمع آوری و جهت بهبودی و درمان به مراکز ترک اعتیاد شهرستان منتقل شدند.


وی با بیان اینکه هزینه بهبودی این افراد توسط خیرین پرداخت شده است، افزود: معتادین متجاهر از جمله آسیب دیدگان اجتماعی محسوب می شود که وظیفه و رسالت خود می دانیم در هر نقطه از شهرستان که معضل اجتماعی وجود داشته باشد آن را مرتفع سازیم.

این مقام مسئول گفت: برای از بین بردن چهره اعتیاد از برخی از نقاط شهر که بعضا مشکلاتی را برای دیگر شهروندان به وجود آمده نیاز به برنامه ریزی و فعالیت مستمر در عرصه فرهنگی و اجتماعی میان خانواده ها است تا در راستای عدم ابتلا به این بلای خانمان سوز آموزش های لازم را یاد بگیرند.


رئیسی ادامه داد: گلایه ها و اعتراضات زیادی از سوی شهروندان مبنی بر سرگردانی معتادین در برخی از معابر و یا استعمال مواد مخدر در بولوارها و برخی از مکان های سطح شهر دریافت کرده ایم که در ساعاتی از شب آرامش شهروندان را با مشکل مواجه کرده بودند.

وی خاطر نشان کرد: معاونت اجتماعی سپاه شهرستان در همین راستا با همکاری دیگر ارگان ها با هدف کاهش سرگردانی معتادین متجاهر در سطح شهر اقدام به جمع آوری این افراد و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد کرد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 22625
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *