مشاور فرماندار سراوان در امور بانوان:

برگزاری کارگاه های آموزشی برای مددجویان زندان و زنان سرپرست خانوار/ حرفه آموزی زندانیان امنیت روانی جامعه را تامین می کند

6 خرداد 1400 ساعت 8:01

گل ثنا ارباب از برگزاری کارگاه های آموزشی برای مددجویان زندان و زنان سرپرست خانوار با اهداف ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.


گل ثنا ارباب مشاور فرماندار سراوان در امور بانوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: جلسه هم اندیشی در خصوص ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی برای مددجویان زندان و زنان سرپرست خانوار با مسئول اشتغال زندان برگزار شد.

وی افزود:در این نشست مقرر شد دوره های آموزشی صنایع دستی برای مددجویان و زنان سرپرست خانوار با هکاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سراوان برگزار شود.

مشاور فرماندار سراوان در امور بانوان ادامه داد: همچنین با همکاری کمیته مشاوره و علوم تربیتی سند ارتقاء وضعیت زمان و خانواده ها و حقوق کودک با هدف جلوگیری از آسیب های اجتماعی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

ارباب خاطر نشان کرد: حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای مددجویان زندان می تواند زمینه اصلاح و تربیت مددجویان و امنیت روانی جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: در نظر داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمندسازی مدد جویان و زنان سرپرست خانوار بتوانیم برای ۸۰ درصد از زندانیان اشتغال پایدار ایجاد کنیم تا در معیشت آنان نیز موثر باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 22696

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/22696/برگزاری-کارگاه-های-آموزشی-مددجویان-زندان-زنان-سرپرست-خانوار-حرفه-آموزی-زندانیان-امنیت-روانی-جامعه-تامین-می-کند

شستون
  https://shastoon.ir