800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت گلشن عنوان کرد؛

امام رضا (ع) شخصیت بی بدیل جهان اسلام/ جایگاه والای نگین خراسان نزد اهل سنت

مولوی مجیب الرحمن رییسی گفت: امام رضا (ع) یکی از شخصیت های بی بدیل در اسلام است که کرامات فراوانی دارد که اهل سنت نیز مسایل فقهی، شرعی و غیره را از فرموده های ایشان بهره برداری می کنند.
امام رضا (ع) شخصیت بی بدیل جهان اسلام/ جایگاه والای نگین خراسان نزد اهل سنت
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جایگاه ویژه ای در اسلام برخوردار هستند که یکی از اهل بیت که عظمت و فضیلت های بسیار زیادی  در حد اعلا داردحضرت امام رضا علیه السلام است.

وی افزود:  امام رضا (ع)  یکی از اولیای الهی و یکی از شخصیت‌های بی بدیل اسلام به شمار می‌رود که نزد اهل سنت نیز جایگاه ویژه و مورد احترام قرار دارد.

امام جمعه موقت گلشن ادامه داد: امام رضا (ع) یکی از شخصیت‌های بسیار بزرگ اسلام است که  مسایل فقهی، شرعی، سیاسی و دینی دارد  که از مسائل فقهی و احکام و مسائل شرعی ایشان هم علمای شیعه و هم علمای اهل سنت بهره برداری می کنند.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: امام رضا علیه السلام دارای کرامات متعدد و جزء اولیا الله است، کرامات اولیا الله حق است، عقیده ما بر این است که کرامات اولیای الله حق است، کارهای خارق العاده زیادی که انسان‌های عادی نمی‌توانند انجام دهند به خاطر اعجاز و کرامت و جایگاه ویژه‌ای که نزد پروردگار عالم دارد به دست چنین. افرادی انجام می‌شود.


وی تصریح کرد: می‌ طلبد زندگی‌  امام رضا (ع) را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 22967
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *